به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان در این مراسم با اشاره به اتفاقات دی امسال گفت: این اتفاقات آزمون خوبی برای ملت ایران بود و خوشبختانه مردم شهید پرور و ولایتمدار متوجه اهداف دشمن شدند و دشمن را در دست یابی به هدف خود ناکام گذاشتند.
' محسن مهرعلیزاده ' افزود: مشکلات فقط خاص یک کشور نیست بلکه در هرجای دنیا مشکلات در سطح کشور، استان، شهرستان و روستاها وجود دارد.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام از آغاز انقلاب تاکنون کمر به نابودی جمهوری اسلامی ایران بسته اند، گفت: آنها فقط درصدد از بین بردن آرامش مردم هستند و پس از انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی را رقم زدند و سپس تحریم ها را آغاز کردند.
استاندار اصفهان افزود: دشمن همواره درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و این موضوع به خاطر این است که ما به دنبال استقلال و آزادی هستیم و نمی خواهیم مستعمره و زیردست کشورهای استعمارگر باشیم.
وی افزود: درهیچ کشوری به اندازه ایران مدیران دلسوز وجود ندارند که تاپاسی از شب بیدارند و به امور مردم رسیدگی می کنند.
مهرعلیزاده بابیان اینکه بعضی از افراد بر روی نقاط ضعف تمرکز کرده اند، گفت: مشکلات در جامعه وجود دارد اما رفتارهای هنجارشکن و تخریب گر، مشکلات حل نمی شود.
استاندار افزود: هرجایی که مردم از وضعیت جامعه تحلیل درستی داشتند، صبورانه ایستادگی کردند.
وی از ' علی اصغر رفیعی نژاد ' فرماندار جدید شهرضا به عنوان فردی خدمتگذار نامبرد و ابراز امیدواری کرد که فرماندار جدید این شهرستان بتواند باحفظ اقتدار، همدلی و ایجاد وحدت بین گروه ها و نیروهای سیاسی شهرضا زمینه رشد، توسعه و آبادانی این خطه را فراهم کند.
مهرعلیزاده به هنر سفالگری شهرضا اشاره کرد و افزود: می طلبد به این هنر در شهرضا بیش از پیش توجه شود و با استفاده از آن زمینه افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی این شهرستان را فراهم کرد.
وی توجه به صرفه جویی در مصرف آب و استفاده از پساب را مهم دانست و اظهارکرد: می توان با استفاده از پساب برای کشاورزی و فضای سبز شهرستان نسبت به صرفه جویی در این مایع حیاتی اقدام کرد.
استاندار اصفهان فعال کردن بخش خصوصی را ضروری دانست و گفت: بروکراسی سنگین اداری، این استان را در برخی موارد ناکارآمد کرده است که باید این مشکل را حل کنیم.
وی از مسئولان ادارات خواست که با 'لبخند اداری' از سرمایه گذاران استقبال کنند زیرا سرمایه گذاران با کارآفرینی زمینه رونق اقتصادی و اشتغالزایی را فراهم می کنند.
مهرعلیزاده بابیان اینکه باید متکی به امکانات موجود باشیم، اظهارکرد: دولت درزمینه اشتغال بیکاران بی سواد، فارغ التحصیلان و روستاییان تسهیلات کم بهره ارائه می دهد و مسئولان شهرستان های استان باید برای استفاده از این تسهیلات برنامه ریزی و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه زمان آن رسیده که از ظرفیت جوانان در امور اجرایی استفاده شود، تصریح کرد: درزمان جنگ جوانانی مانند شهید همت وشهید باکری ها توانستند فرماندهی کنند، امروزه هم باید از ظرفیت جوانان که دارای توان مدیریتی بالایی هستند استفاده کنیم.
وی استفاده از بانوان در پست های مدیریتی را ضروری دانست و افزود: بانوان نیمی از جمعیت موثر جامعه هستند.
امام جمعه شهرضا نیز در این مراسم گفت: نادیده گرفته شدن حق، تبعیض و بی عدالتی در جامعه باعث اعتراض افراد مختلف جامعه شده است.
حجت الاسلام و المسلمین ' سیف الله یعقوبی ' افزود: خیلی از افراد منفی گرا اعتقاد دارند کاری انجام نمی شود، این در حالیست که مسئولان با ارائه گزارش عملکرد خود می توانند با این افکار منفی مقابله کنند.
وی بااشاره به اینکه استاندار اصفهان از مدت ها قبل پیگیر مشکل کمبود آب استان بوده است، اظهارکرد: در این زمینه می طلبد که مسئولان استان به شهرستان شهرضا نیز توجه کنند زیرا از اکنون هشدارهای بی آبی و جیره بندی آب در شهرضا شنیده می شود.
در پایان این مراسم، ' علی اصغر رفیعی نژاد ' به عنوان فرماندار جدید شهرستان شهرضا معرفی و از خدمات ' محسن گلابی ' فرماندار قبلی و ' محمدحسین داراب ' سرپرست این فرمانداری تجلیل شد.
رفیعی نژاد پیش از این به عنوان مشاور و معاون اداری مالی شهرداری خمینی شهر مشغول به کار بوده و قبل از آن نیز مسئولیت های مختلفی همچون معاونت فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار شهرستان آبادان، معاونت دفتر توسعه فعالیت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس مسئول دفتر بازرسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، معاونت شهرداری خمینی شهر و معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران را برعهده داشته است.
فرماندار جدید شهرضا دارای مدارک تحصیلی لیسانس اقتصاد، فوق لیسانس برنامه ریزی امور فرهنگی و دکتری مدیریت وبرنامه ریزی فرهنگی است.
شهرستان شهرضا با بیش از 143 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
7144 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.