حسن عباس زادگان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آتش نشانان آران و بیدگل امسال در 455 مورد حادثه خدمت رسانی کردند که شامل 211 فقره آتش سوزی و 242 مورد سایر حادثه ها بود.
وی با بیان اینکه آتش سوزی ها تلفاتی نداشته افزود: بیشترین مورد آتش سوزی 58 فقره مربوط به واحدهای مسکونی در نتیجه نشت گاز بوده است.
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل بیان کرد: 29 فقره آتش سوزی در شهرک صنعتی، 19 فقره خودرو و موتورسیکلت، 21 فقره درختان و زمین های کشاورزی و 84 فقره آتش سوزی در محل ضایعات انباشته شده در حاشیه شهر رخ داد.
او اضافه کرد: همچنین 127 مورد از خدمات در زمینه مهار حیوانات وحشی، 56 مورد نجات کودکان، 25 فقره سانحه رانندگی، 16 مورد برق گرفتگی و 15 مورد سقوط در چاه بود.
عباس زادگان در ادامه به در پیش بودن روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: 17 نیروی عملیاتی آتش نشانی آران و بیدگل برای مقابله با حادثه های احتمالی در چهارشنبه سوری آماده باش هستند و 9 تیم عملیاتی آتش نشانی (ناوگان سبک موتوری و خودروهای سنگین) در نقاط مختلف مستقر خواهند شد.
وی عنوان کرد: چهارشنبه سوری از جمله سنت های اتحاد آفرین و نشاط آور اما منوط به رعایت هشدارها و اصول ایمنی است و در این میان خانواده ها جهت پیشگیری از حادثه ها و زیان های جانی و مالی استفاده از مواد آتش زا در آئین های سال نو باید وارد عمل شوند.
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل در ادامه از مردم خواست از آتش زدن کارتن، هیزم و لاستیک در مجتمع های مسکونی و محوطه های بسته، پرتاب قوطی های دربسته قابل اشتعال در آتش و نگهداری مواد آتش زا جهت کاهش حادثه در روزهای پایانی سال خودداری کنند.
به گفته او، یک ایستگاه با هفت دستگاه خودروی آتش نشانی و 2 دستگاه خودروی امداد و نجات در شهرستان آران و بیدگل مشغول خدمت رسانی است.
این شهرستان با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.