به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی پورکاوه روز شنبه گفت: رسیدگی به موضوع در پی وقوع چند فقره دزدی از داخل خودروها در شهر کاشان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری 12 موفق به شناسایی یکی از متهمان شدند.
وی افزود: عامل 23 ساله دزدی ها به نام داود با پایش شبانه روزی مظنونان در نهایت دستگیر شد و ماموران با هماهنگی مسئولان قضایی در یک اقدام ضربتی همدست این دزد به نام رضا ج. را نیز در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان کرد: متهمان تاکنون به 24 فقره دزدی از داخل خودرو در شهر کاشان اعتراف کردند و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.
او با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار دارند، اضافه کرد: توصیه می شود شهروندان برای پیشگیری از دزدی ها به هشدارهای پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه رفت و آمد مشکوک و افراد ناشناس موضوع را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.
سرهنگ پورکاوه در ادامه از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در تامین نظم و امنیت شهرستان کاشان قدردانی کرد.
کارشناسان انتظامی وقوع این جرم ها را به علت سهل‌انگاری مالکان در پارک خودروها در مکان های خلوت و یا هنگام شب در مکان های کم نور و تاریک، قرار دادن وسائل با ارزش مانند لپ تاپ، گوشی همراه، نوت بوک، اوراق بهادار و وجه نقد درون داشبورد یا صندوق عقب خودروها عنوان می کنند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.