مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تصادف بین سه دستگاه خودرو ساعت 6 و54 دقیقه بامداد امروز در بزرگراه معلم شهر اصفهان به اورژانس 115 اعلام شد و به دنبال آن چهار واحد امدادی پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.
دکترغفورراستین افزود: در این حادثه دو مرد در دم جان باختند و هفت نفر دیگر از سرنشینان این خودروهای سواری شامل چهار مرد و سه زن مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
وی همچنین گفت: ساعت 17 و 41 دقیقه روز گذشته 2 دستگاه خودروی پژو و پراید با یکدیگر در بزرگراه آزادگان اصفهان به سمت شاهین شهر برخورد کردند که پس از اعلام به سامانه 115 اورژانس سه واحد امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه هفت نفر مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با موتورسیکلت عصر روز گذشته در زرین شهر گفت: در این سانحه رانندگی سه مرد و دو زن مصدوم و با کمک خودروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان با جمعیت بالغ بر 255 هزار نفر در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
گ/7135 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.