به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل بیان کرد: پس از روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، وی هر از چند گاهی با جنجال در مورد خروج از برجام حرف می زند که شیطنت های تبلیغاتی است.
وی افزود: آمریکا با این جار و جنجال ها به دنبال تسلیم کردن ایران در برابر خواسته های نامشروع خود است تا برجام های دیگر را پیش بکشد.
امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد: آمریکا به دنبال فشار بر ایران برای مذاکره درباره برنامه موشکی است و دلیل این امر هم ترس آنها از قدرت فزاینده جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه می باشد.
او اضافه کرد: جبهه مقاومت امروز با محوریت ایران بزرگترین قدرت را در منطقه تشکیل داده و رژیم غاصب صهیونیستی هم ضعیف تر از هر زمان دیگری می باشد و این از جمله دلیل های اصرار دشمنان بر انجام مذاکرات موشکی است.
آیت الله موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید در 22 اسفند 1358 به دستور امام راحل گفت: این نهاد برای خدمت به خانواده های شهدا و امور ایثارگران تاسیس شد چرا که زنده نگه داشتن یاد شهدا برای تداوم نظام اسلامی بسیار مهم است.
وی تاکید کرد: توجه و پیگیری تحقق آرمان های شهدا موجب افزایش امنیت و ثبات کشور می شود و همگان باید به این مهم توجه داشته باشند.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.