علی رحمانی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: دختران و زنان در شهرستان تیران و کرون و بویژه در محیط شهری نیازمند فضای اختصاصی و امن برای فعالیت های ورزشی، تفریحی و فرهنگی هستند.
وی بیان کرد: نبود باغ بانوان در شهرستان تیران و کرون مانع از انجام فعالیت های گسترده فرهنگی ورزشی برای این قشر شده لذا شهرداری شهرهای، تیران، رضوانشهر و عسگران نسبت به احداث باغ بانوان در یک فضای مناسب باید اقدام کنند و بر اساس سلیقه های مختلف مردم نیازهای شادی و نشاط را فراهم سازند.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه جانمایی احداث باغ بانوان در شهرهای این شهرستان انجام شده، افزود: در شهر تیران مطالعات فاز اول احداث باغ بانوان توسط شورای و شهرداری دوره قبل انجام و نیاز به ادامه کار توسط شورای اسلامی و شهردار فعلی است.
وی با بیان اینکه افسردگی در بین افراد جامعه یکی از معضلات اجتماعی است، خاطرنشان کرد: برای کاهش چنین چالش هایی نیاز به برنامه ریزی و تدوین برنامه هایی متناسب با سلایق و نیازهای افراد جامعه می باشد.
رحمانی افزود: گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی به ایجاد شور و نشاط اجتماعی منجر و همچنین تکریم شعائر اسلامی را به همراه دارد اما در گرامیداشت برخی از مناسبت ها کم مهری از سوی مدیریت شهری، اصناف و سازمان های مردم نهاد می شود که باید چنین کم مهری ها جبران شود.
احداث باغ بانوان از سال 94 با تاکید فرمانداری تیران و کرون بصورت جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و شهرداری تیران در یک سال گذشته علاوه بر تملک زمین مطالعات فاز اول را نیز آغاز کرده و شهرداری دو شهر رضوانشهر و عسگران در حال جانمایی پروژه هستند.
تملک زمین باغ بانوان شهر تیران در بلوار امام رضا(ع) و روبه روی پارک آزادگان انجام شده و مطالعات فاز اول صورت گرفته است.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
از کل جمعیت شهرستان تیران و کرون بیش از 50 درصد مرد و بیش از 48 درصد زن می‌باشند.
ت. 7131 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.