به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل آنها در محدوده شرق شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تشکیل پرونده، تحقیقات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی عامل یا عاملان این نوع سرقت ها آغاز کردند و با به دست آوردن برخی سرنخ ها در یافتند که مجرمان یک باند چهارنفره هستند که روز های پایانی هفته با آمدن به اصفهان در منزل اجاره ای سکونت یافته و پس از ارتکاب اعمال مجرمانه اموال سرقتی را از استان خارج می کنند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: کارآگاهان با به دست آوردن اطلاعات از خروج متهمان مطلع شده و بلافاصله در قالب چند تیم مجرب وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهمان که به وسیله 2 دستگاه خودروی رانا قصد خروج از اصفهان داشتند را دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی سارقان مقادیری طلاجات مسروقه مربوط به سرقت شب گذشته و آلات و ادوات ارتکاب جرم از جمله دیلم و وسایل تخریب درب ها و گاوصندوق ها کشف شد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه اعضای این باند به تازگی از زندانی در یکی از استان های کشور آزاد شده و مجدداً در اصفهان مرتکب سرقت شدند گفت: با انجام تحقیقات صورت گرفته سارقان به 32 فقره سرقت منازل در شرق شهر اصفهان و سرقت 8 میلیارد ریال اموال مردم اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه سارقان بیشتر از منازل آپارتمانی سرقت می کردند اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم به منظور پیشگیری از سرقت منازل خود از وسائل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... کرده ، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز نمایند به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد و از در های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان خود استفاده کنند.
وی عنوان داشت: همچنین از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که بصورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می کنند با پلیس 110 تماس بگیرند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 875766
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.