به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی پورکاوه روز یکشنبه گفت: ترقه ها و مواد آتش زا که از سوی یک مغازه در کاشان به فروش می رسید، توسط ماموران انتظامی شناسایی و مردی 30 ساله در ارتباط با این پرونده دستگیر شد.
وی افزود: برخورد با توزیع کنندگان مواد آتش زا با هدف تامین امنیت، کاهش حادثه ها و آسیب های جانی و مالی ناشی از انفجار این مواد در آئین های چهارشنبه آخر سال به طور جد پیگیری می شود و این سومین مورد از کشف محموله مواد آتش زا در کاشان است.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان کرد: برابر با ماده 618 قانون مجازات اسلامی هر کس با جنجال، هیاهو و حرکت های غیرمتعارف و یا تعرض به افراد، مخل نظم و آرامش عمومی شده یا مردم را از فعالیت بازدارد، به سه تا 12 ماه حبس و 74 ضربه شلاق محکوم می شود.
او اضافه کرد: با توجه به آسیب‌پذیر بودن نوجوانان و جوانان در چهارشنبه سوری خانواده ها باید برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه ناگوار بیش از پیش بر عملکرد فرزندان خود نظارت داشته باشند.
سرهنگ پورکاوه در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا اطلاع از فعالیت تولید و توزیع‌کنندگان مواد آتش زای غیرمجاز، موضوع را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.
6138/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.