به گزارش ایرنا، ' منصور ابراهیم‌ زاده ' روز جمعه پس از برتری مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری با ابراز خرسندی از پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز افزود: اینکه مردم را شاداب دیدم، خوشحالم.
وی با بیان اینکه مردم اصفهان غیر از پیروزی سپاهان و جاری شدن آب زاینده ‌رود دلخوشی دیگری ندارند، گفت: از قبل می‌ دانستیم بازی سختی را با گسترش فولاد داریم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: می دانستیم این تیم با انجام بازی بسته مترصد فرصت است تا به هدف خود برسد اما ما در این دیدار توانستیم با یک بازی خوب و با حوصله این تاکتیک را خنثی کنیم و پیروز میدان شویم.
ابراهیم زاده با قدردانی از همه هوادران سپاهان سال جدید را به آنها تبریک گفت و افزود: همه برنامه ما این بود که خود باوری و اعتماد به نفس را به بازیکنان بازگردانیم و توانشان را بالا ببریم.
وی با بیان اینکه اولویت ما نظم تیمی در همه خطوط بود گفت: دراین زمینه هدفگذاری کردیم و تلاش ما این بود که مشکلی برای بازیکنان بوجود نیاید.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهارکرد: ابتدا سعی ما بر این بود که نظم را به تیم برگردانیم و برنامه تمرینی، زندگی شخصی و اردوها را منظم کردیم.
ابراهیم زاده افزود: در این راستا در یکی از مناطق خوش آب و هوا و گرمسیر اردو خواهیم زد و برای برپایی این اردو یکی از شهرهای بوشهر، بندرعباس یا کیش مد نظر ماست.
وی گفت: برگزاری دو یا سه بازی تدرکاتی نیز در برنامه های ماست و بعد از 27 اسفند به بازیکنان استراحت خواهیم داد و کارمان را در سال جدید از سوم فروردین برای دیدار با پیکان آغاز خواهیم کرد.
ابراهیم ‌زاده گفت: وقتی من به سپاهان آمدم 9 مسابقه داشتیم ولی تیمی که می خواهد قهرمان شود باید 30 بازی انجام دهد و 30 بازی ضربدر 2 به علاوه یک امتیاز را کسب کند.
وی افزود: ما این برنامه ریزی را کردیم که در 9 بازی 9 ضربدر 2 به اضافه یک امتیاز کسب کنیم و خودمان را برای فصل آینده با برنامه آماده کنیم.
تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی 27 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد و تیم گسترش فولاد تبریز نیز با 30 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.
8114/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.