به گزارش ایرنا، ' منصور ابراهیم‌زاده ' روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با تسلیت جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج به خانوداه آنها و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حسن غازی بازیکن سپاهان افزود: شهید غازی وقتی با من هم‌ بازی بود دوست نداشت که به او سردار حسن غازی گفته شود و حتی خانواده این شهید نمی‌ دانستند که سردار است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید افزود: جای این شهید خالی است و دوست دارم همان ذهنیتی که دارم از این شهید برایم بماند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه انتظار هوداران از ما یک بازی خوب در مقابل گسترش فولاد تبریز است، افزود: زمانی که به تیم سپاهان آمدم، با یک برنامه کارم را پیش بردم که از آغاز تا انتهای آن با استراتژی حرکت کنیم.
ابراهیم زاده گفت: تیم های فیروز کریمی با برنامه و خوب بازی می کنند و به همین دلیل بازی سختی با گسترش فولاد در پیش داریم و باید حواسمان در مقابل این تیم جمع باشد.
سرمربی تیم سپاهان درباره پورقار بازیکن این تیم اظهارکرد: این بازیکن در دو بازی محروم بود و تیم در غیاب او شکل گرفت و مصدومیتش هم قبل از آن رفع شده بود ولی باید به موفقیت سپاهان فکر کرد و کارمان را پیش بیریم.
ابراهیم‌ زاده با اشاره به محرمان و مصدومان این تیم در بازی فردا اظهارکرد: ادون حسنی را برای بازی فردا به دلیل اینکه در این هفته نتوانست خوب درست تمرین کند در اختیار نداریم ولی مسعود حسن‌زاده و جلال‌الدین علی‌محمدی در حال تمرین هستند و تا یک ماه دیگر می توانند به میدان بروند.
وی اضافه کرد: همچنین رسول نویدکیا عمل جراحی کرده و در حال گذراندن دوران نقاهت خود است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی تیم فوتبال بانوان سپاهان برابر شهرداری سیرجان نیز افزود: بازی بانوان را از نزدیک تماشا کردم و از نظر فنی خوب کار می کنند ما باید به این تیم انرژی مثبت بدهیم که با حمایت هواداران موفق باشند.
وی از باشگاه سپاهان خواست برای هواداران بانو سرویس در نظر بگیرند تا به تماشای تیم مورد علاقه خود بروند چون حضور آنها در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار است.
ابراهیم زاده با ابرازامیدواری از حضور هواداران سپاهان در دیدار با گسترش فولاد تبریز افزود: از هواداران سپاهان می خواهم قانون را رعایت کنند چون هر مبلغی که جریمه شویم می ‌توانیم برای رفاه خود هواداران استفاده شود.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال سپاهان برابر گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال عصر جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
ت/8114/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.