به گزارش ایرنا، تیم فولاد مبارکه سپاهان درلیگ برتر فوتبال امسال روزهای پرفراز و نشیبی را طی کرد، این تیم که در نیم فصل دوم نتوانست انتظار هواداران خود را برآورده سازد در سطح مدیریتی و کادر فنی خود دست به تغییراتی زد تا بتواند نتایج خود را در بازی های باقی مانده در نیم فصل دوم جبران کند.
از آن طرف منصورابراهیم زاده که پیش از این در سالهای دور سپاهان به عنوان بازیکن و مربی در تیم سپاهان حضور داشت به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد تا شاید بتواند سپاهان را از این بحران خارج کند.
ابراهیم‌زاده که درنخستین تجربهٔ حرفه‌ای خود به عنوان سرمربی،دیگر تیم اصفهان یعنی ذوب‌ آهن را در فصل 88–1387 مسابقات لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی رساند که تیم رقیب یعنی استقلال تهران به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان شد؛ شاگردان ابراهیم‌زاده در همان فصل قهرمان جام حذفی شدند.
این مربی همچنین در فصل 89–1388 با این تیم هم نایب قهرمان لیگ برتر شد و به مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز دست یافت. او دو فصل دیگر نیز سرمربی‌گری ذوب‌آهن را برعهده داشت که به ترتیب مقام سوم و ششم جدول را در این دو فصل کسب کرد.
با این وجود ورود ابراهیم زاده به سپاهان با استقبال هواداران، مسئولان و مردم اصفهان رو به رو بود.سپاهان با اوابتدا در آزادی مقابل پرسپولیس با نتیجه 2 بریک شکست خورد و در دومین دیدارخود در نقش جهان مقابل نفت تهران به تساوی رسید.
این مربی اصفهانی در سومین دیدار خود مقابل سیاه جامگان در مشهد با پنج گل پیروز شد تا اولین پیروزی رسمی ابراهیم زاده با سپاهان و پرگل ترین برد سپاهان در لیگ برتر رقم بخورد.
روند حضورابراهیم زاده درتیم سپاهان ابتدا با شکست،بعد مساوی وسپس پیروزی روندی رو به رشد بوده است واین بار تیم سپاهان در هفته بیست و پنجم مقابل تیم گسترش فولاد تبریز در نقش جهان به میدان می رود که در دیدار رفت با تساوی به پایان رسید.
چهارمین تجربه ابراهیم زاده به عنوان سرمربی تیم سپاهان روز جمعه هفته جاری در حالی در نقش جهان رقم می خورد که همه هواداران این تیم محبوب اصفهانی منتظر برد شیرین دیگری ازاین تیم با مربی محبوب اصفهانی خود هستند.
سپاهان هم اکنون با 24 امتیازدر رده یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران قراردارد.
گ/8114/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.