به گزارش ایرنا، برخی شبکه های اجتماعی روز چهارشنبه اخباری مبنی بر جداسازی ورودی دانشجویان دختر و پسر در درب ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) منتشر کردند.
دانشگاه آزاد اصفهان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار خبری کذب با عنوان تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به اطلاع دانشگاهیان می رساند چنین ادعایی کاملا بی پایه و اساس می باشد و فعالیت های این دانشگاه به عنوان یکی از پر افتخارترین دانشگاه های کشور همچون گذشته بر مدار قانون است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: ساماندهی و ساخت ورودی شماره 2 دانشگاه در راستای رفاه بیشتر دانشجویان و ایمن سازی فضای عابران پیاده از محل تردد خودروها بوده است.
امیر اشرافی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اصفهان نیز در گفتگو با ایرنا اظهارکرد: ورودی شماره 2 دانشگاه بنا به درخواست خود دانشجویان برای رفاه و ایمنی بیشترشان به دلیل عبور و مرور خودروها ایجاد شد.
وی درباره ورودی های خواهران و برادران توضیح داد که این کار بمنظور تسهیل در ورود و خروج و راحتی خود دانشجویان دختر و پسر انجام شد و هیچ طرح یا برنامه ای با عنوان تفکیک جنسیتی مطرح نبوده است.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) حدود 20 هزار دانشجو، 400 عضو هیات علمی تمام وقت و 14 مرکز تحقیقاتی دارد و یکی از دانشگاه های جامع آزاد کشور بشمار می آید.
ت/3011 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.