به گزارش خبرنگار ایرنا، هیات داوران این جشنواره در بخش «پژوهش فیلم» علیرضا دهقان و راحل صحرایی را برای فیلم «بی گدار» از تهران برتر شناختند و تندیس جشنواره و مبلغ 25 میلیون ریال اهدا کردند.
سایر نتایج و جوایز اهدایی به برگزیدگان جشنواره به شرح زیر است :

* بخش فیلمنامه ابوالفضل کاهانی برای فیلم «بین ما» از اصفهان، تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 25 میلیون ریال
* بخش تصویربرداری ایمان صالحی برای فیلم تجربی «مرد و مرگ» از اصفهان، تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 25 میلیون ریال
* بخش تدوین سروش محمدزاده برای فیلم «ساعت 4» از تهران تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 25 میلیون ریال
* بخش صدا بطور مشترک به علی کاظمی برای صدابرداری فیلم «وحشی» از اصفهان و محمود خرسند برای صداگذاری فیلم «ساعت 4» از تهران، تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 25 میلیون ریال
* بخش فیلم پویانمایی علی عزیزی برای فلیم «پروانگی» از تهران، تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 30 میلیون ریال
* بخش بهترین فیلم مستند به محمد رضا حافظی برای فیلم «راه بی عبور» از خرم آباد، تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 30 میلیون ریال
* بخش بهترین فیلم با نگاه تجربی به رضا پیلگاه برای فیلم «تندیدن در تن» از تهران تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 30 میلیون ریال
* بهترین فیلم بخش ویژه علی شاهیده از کاشان، تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 30 میلیون ریال
* بخش فیلم داستانی شاهین علیخانپور برای فیلم «نرمش» از اصفهان تندیس جشنواره و اهدای مبلغ 35 میلیون ریال
* بخش عکس حسین قربانی مهرزاد از تهران برای عکس «خرس و پرنده»، مجید حجتی از اصفهان برای عکس «سفره های طلایی» و آرمین امیریان از اصفهان برای عکس «مشروط» به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.
هیات داوران در بخش مجموعه عکس این جشنواره هیچ اثری را برای دریافت جایزه معرفی نکردند.
در بخش عکس ویژه، محمد رضا دومیری گنجی از تهران برای مجموعه عکس «گذری بر جاده» ، امین دهقان از اصفهان برای عکس «کویر مرنجاب» و محمدامین فنایی از اراک برای عکس «نگاه» شایسته تقدیر شدند.
در بخش فیلمنامه علی شیرخانی از تهران برای فیلمنامه «بهمن کوتاه» ، نسیم سیفی پور، نسیم محمدی فارسانی و مجید شیدا از تهران برای فیلمنامه «نارین» و محمدرضا امین آبادی و امیرحسین شاکری فینی از کاشان برای فیلمنامه «مکان» به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
همچنین بابک نبی زاده از تهران برای فیلمنامه «زیباترین سرباز زمین» به عنوان بهترین فیلمنامه اقتباسی این جشنواره معرفی شد و جعفر بزمیان از کاشان با اثر «گلوله ای که به هدف نخورد» توانست به عنوان بهترین فیلمنامه در بخش ویژه معرفی شود.
پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان از چهار اسفند امسال به مدت چهار روز با حضور هنرمندان 10 استان کشور به مدت چهار روز در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس در کاشان برگزار ‌شد.
بخش ویژه شامل فیلم‌هایی با نگاه ویژه به موضوع گردشگری و فرهنگ بومی در منطقه فرهنگی کاشان، بخش فیلمنامه نیز با هدف کشف استعدادهای جوان در زمینه فیلمنامه‌ نویسی در سه بخش آزاد، اقتباسی و ویژه و بخش عکس این جشنواره نیز شامل دو بخش مجموعه‌ عکس و تک‌عکس بود.
یک هزار و 768 اثر (تک عکس و مجموعه) به این جشنواره ارسال شده بود که در نهایت 42 تک عکس و مجموعه عکس در سه بخش از 10 استان کشور به بخش مسابقه و رقابت نهایی راه یافتند.
66 فیلم کوتاه از فیلمسازان استان های تهران، اصفهان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، سمنان و کاشان در این جشنواره به نمایش درآمدند.
6136/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.