به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که روز دوشنبه صادر شد، آمده است: نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ امواج ناپایدار از اوایل روز سه شنبه (فردا) از سمت غرب استان اصفهان است.
اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه این امواج ناپایدار به تدریج با بارندگی در سایر مناطق استان همراه خواهد شد، اضافه کرد: بر این اساس بارندگی‌ ها در نواحی غرب، جنوب و ارتفاعات استان به شکل بارش باران، برف و در سایر نواحی به شکل باران پیش بینی می شود.
هواشناسی اصفهان برای روزهای سه‌ شنبه و چهارشنبه در نواحی غرب، جنوب و شرق این استان
گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در بیشتر مناطق این استان، آسمان بصورت صاف تا قسمتی ابری است، افزود: در ساعت های پایانی امروز، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید برای غرب استان پیش بینی می شود.
بگفته ' حسن خدابخش ' دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان طی 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد و حداکثر دمای کلانشهر اصفهان به 17درجه سانتیگراد و حداقل به 2 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
وی برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه (فردا)، هوای نیمه ابری بتدریج افزایش ابر و برای بعد از ظهر، وزش باد به نسبت شدید و بارش پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان همچنین برای این استان در روز چهارشنبه، آسمانی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید و بارش و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
خدابخش از خور و بیابانک با 20 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بوئین و میاندشت با سه درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان نام برد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی های روز گذشته در این استان گفت: بیشترین بارندگی در استانا صفهان طی 24 ساعت گذشته در شهرستان کاشان با 3.8 میلیمتر بارش ثبت و گزارش شد.
شهرستان کاشان در 190 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7150 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.