به گزارش ایرنا، 'میگوئل تکسیرا' عصر روز شنبه پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر پدیده مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری بعد از این دیدار افزود: این پیروزی را به سرمربی تیم ذوب آهن امیرقلعه نویی که در دیدار امروز بدلیل محرومیت روی نیمکت نبود، تقدیم می کنم.
وی با بیان اینکه دیدار سختی را پشت سرگذاشتیم، افزود: تیم پدیده برای پیروزی در این دیدار خیلی خوب سازماندهی شده بود ولی ما نشان دادیم که تیمی قدرتمند و متحدیم و وقتی هم که در کنار هم هستیم هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست دهد.
مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: در این دیدار از هر طرف فشار زیادی به حریف وارد کردیم و توانستیم تیم پدیده را متوقف کنیم و در دقایق پایانی نیز گل پیروزی خود را به ثمر برسانیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن در این دیدار خوب بازی کردند، گفت: این پیروزی حق ما بود و بازیکنان ما برای بدست آوردن آن تلاش کردند و بازی سختی را پشت سر گذاشتند.
تکسیرا افزود: دروازه بان تیم پدیده مشهد امروز خوب کار کرد و همه تلاش ما این بود که از موقعیت های بدست آمده استفاده کنیم ولی توپها که همیشه گل نمی شود.
وی در باره تاثیر غیبت چند بازیکن تیم پدیده در این دیدار گفت: همیشه بازیکنان جدیدی که وارد میدان می شوند می خواهند خود را نشان دهند و این موضوع بازی را سخت می کند.
مربی پرتغالی ذوب آهن با بیان اینکه در این دیدار کوشیدیم از چپ و راست حمله کنیم، افزود:وقتی حریف بسته بازی می‌کند، گل زدن بسیار سخت است و باید با صبوری از کناره‌های زمین حمله کنیم.
تکسیرا افزود: در این دیدار ما سعی کردیم این کار را انجام دهیم و اگر زودتر موفق به گلزنی نشدیم بدلیل این بود که دروازه بان حریف خوب ظاهر شد و موقعیت های بازیکنان ما را گرفت اما سرانجام در پایان موفق به گلزنی شدیم و هر سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کردیم.
تیم ذوب آهن با کسب پیروزی در این دیدار 41 امتیازی شد و در رده دوم و تیم پدیده نیز با 23 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر باقی ماندند.
ت/8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.