به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه کاشان گفت: چند سانحه و حادثه در کشور رخ داده که باید نهادهای نظارتی نسبت به بررسی علت وقوع آنها اقدام کرده و در مورد غیرمترقبه بودن یا دست داشتن خطای انسانی در بروز آنها گزارش دهند.
وی با ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان سانحه پرواز تهران- یاسوج، از دستگاه های حاضر در صحنه امدادرسانی قدردانی کرد و خواستار بررسی سریع موضوع شد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان همچنین به حادثه ناآرامی های اخیر در تهران و شهادت پنج نفر از نیروهای انتظامی و بسیجی در جریان آن اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی باید وارد عمل شده و به جرم عاملان و عامران رسیدگی شود.
او در ادامه نیز با ابراز تاسف از برخورد فیزیکی با دانش آموزان عنوان کرد: آموزگاران باید در کنار تخصص، نسبت به گذراندن دوره های روانشناسی و نحوه برقراری ارتباط با نوجوانان و جوانان مسلط باشند چرا که بخشی از علاقه به تحصیل با رفتار، محبت و ارتباط متولیان آموزش و پرورش تقویت می شود.
آیت الله نمازی همچنین به سالروز شهادت امامزاده علی ابن باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان و لزوم برگزاری با شکوه آئین گرامیداشت آن امامزاده بزرگوار اشاره کرد و افزود: امید می رود با هماهنگی مسئولان امر زمینه تشرف کاروان های پیاده روی زائران از شهر کاشان به مشهد اردهال فراهم شود.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.