به گزارش ایرنا، دکتر ' سیدحسن قاضی زاده هاشمی ' در بدو ورود به اصفهان مورد استقبال استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این استان قرار گرفت.
وزیر بهداشت قرار است در جریان سفر 2 روزه خود به اصفهان، از چند بیمارستان و مرکز درمانی و بهداشتی و یک شرکت داروسازی بازدید؛ و از 2 قلم دارو محصول شرکت داروسازی رها رونمایی کند.
این 2 دارو شامل قطره چشمی لوتپردنول و قرص پتاسیم سیترات ( 1080 میلی گرم ) است.
قاضی زاده هاشمی امشب از مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی اصفهان بازدید می کند و در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این مرکز درمانی قرار می گیرد.
مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی آیت‌الله کاشانی در غرب شهر اصفهان دارای تخصص‌های ارتوپدی، جراحی اعصاب، داخلی اعصاب و ام اس، گوش و حلق و بینی، جراحی فک، صورت و جراحی عمومی است.
وزیر بهداشت فردا در سفر خود به استان اصفهان، بیمارستان منظریه خمینی شهر را نیز افتتاح می کند.
بیمارستان منظریه خمینی شهر یکی از طرح های بزرگ درمانی و دولتی استان اصفهان است که در دولت یازدهم، تکمیل و آماده بهره برداری شد.
کلنگ احداث این بیمارستان در سال 72 ( 24 سال قبل ) به زمین خورد اما در طول این سال ها در فراز و نشیب مدیریت ها و تصمیم های مختلف، کار آن نیمه تمام ماند تا به دولت یازدهم رسید.
مقرر بود این بیمارستان در مرداد امسال در سفر وزیر بهداشت به اصفهان بطور رسمی افتتاح شود که این کار به آینده موکول شد با این وجود، کار پذیرش بیمار در این بیمارستان از شهریور امسال آغاز شد.
افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مجموعه آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی آن نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به اصفهان خواهد بود.
این ساختمان در هفت کیلومتری جاده مَرغ در جنوب کلانشهر اصفهان احداث شده است.
دیدار با دانشجویان، شورای مشاوران جوان و تشکل های مختلف دانشجویی نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به اصفهان اعلام شده است.
استان اصفهان دارای حدود 6 هزار تخت بیمارستانی، 52 بیمارستان (37 دولتی و 15 خصوصی و خیریه)، 470 پایگاه سلامت شهری، 520 باب خانه بهداشت روستایی و 80 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی است.
ت/3011 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.