فرماندار شاهین شهر و میمه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این کارگاه با هدف افزایش آمادگی دستگاه های امدادی و اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در قالب کارگاه سه روزه آموزشی و تمرین ستادی شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان های اصفهان، شاهین شهر و میمه، بُرخوار، فلاورجان، خمینی شهر و نجف آباد برگزار شد.
علیرضا بصیری افزود: در این دوره، چگونگی پیشگیری و کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی، مدیریت بحران، زلزله، سیل و حریق و نیز روش های جستجو و نجات، اسکان موقت، بهداشت و تدوین سناریو های عملیاتی برای کنترل حوادث آموزش داده شد.
وی اضافه کرد: در این کارگاه‌ها علاوه بر آموزش، تدوین سناریو، تمرین مانور و شبیه‌سازی در زمینه حوادث نیز بصورت عملی به شرکت کنندگان آموزش داده شد.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در این دوره 140 نفر از مجموع مدیران شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، با حضور رییس مرکز توسعه مدیریت ومنابع سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین دستاوردهای علمی و عملیاتی پیشگیری و کنترل حوادث را فرا گرفتند.
به گزارش ایرنا، کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان به مدت سه روز با شرکت اعضای آن از سراسر استان در شرکت هواپیما سازی ایران(هسا) در شاهین شهر برگزار شد.
شهرستان شاهین شهر در 20 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
ت 7150 /6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.