به گزارش ایرنا، سردار 'حسین اشتری' جمعه شب در مراسم یادواره 210 شهید هیات بنی فاطمه (س) شهر اصفهان، امنیت را از ارکان امید دانست و افزود: بالاترین نعمت کشور امنیت است و اگر امنیت در کشور نباشد شاهد هیچگونه پیشرفت تحصیلی، علمی و شغلی نخواهیم بود زیرا در سایه امنیت، زندگی روال عادی خودش را طی می کند.
وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، انسجام و امنیت در جامعه وجود دارد و در سایه همین امنیت و به همت مسئولان و کمک مردم، مشکلات کشور قابل حل است و این مهم همان است که رهبر معظم انقلاب هم بارها فرمودند که به آینده کشور امیدوارم و بنابر این باید امید را در دل مردم ایجاد کرد.
اشتری تاکید کرد: باید تلاش شود که پلیسی در شان و منزلت این مردم و جمهوری اسلامی داشته باشیم.
سردار اشتری در ادامه با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به نقش هیئت های مذهبی و هیئت بنی فاطمه (س) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از مجموعه هایی که در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن در پشتیبانی از نظام نقش داشت هیئت های مذهبی بود.
وی یادآور شد: در مقاطع مختلف اگر تهدیدی برای کشور پیش می آمد باز جوان هایی از دل همین مساجد و تکایا بودند که توطئه ها را خنثی می کردند و اکنون نیز همین جوانان هستند که در صحنه حضور دارند و از انقلاب و رهبری دفاع می کنند و این تکلیفی است که شهدا بر گردن همه ما گذاشته شده است.
این مقام ارشد نیروی انتظامی از خانواده های شهدا به عنوان چشم و چراغ ملت یاد کرد و بیان داشت: گرامیداشت و تکریم خانواده شهدا مانند زنده نگهداشتن یاد شهداست .
سردار اشتری افزود: امروز با وجود مشکلات و تهدیدات دشمن، شاهدیم که این نظام به برکت خون شهدا و جانبازان و دعای خانواده های آنان محکم روی پای خودش ایستاده است.
سردار اشتری با اشاره به جایگاه مدافعان حرم در سوریه افزود: شما مطمئن باشید اگر رزمندگان ما و مدافعان حرم هزاران کیلومتر آن سوی مرزها با گروه های تکفیری نمی جنگیدند امروز ما در درون کشور با این گروه ها درگیر بودیم.
فرمانده ناجا افزود: در اربعین حسینی امسال بیش از 2 میلیون و 500 هزار زائر به کشور عراق تشرف پیدا کردند و بیش از 5 میلیون تردد در سه مرز زمینی ثبت شد که این موضوع خود نشانه امنیت بالای کشور است در حالی که در گذشته این میزان تردد امکان پذیر نبود و باید قدردان این نعمت باشیم.
این مقام ارشد نیروی انتظامی، تنها خواسته شهدا را پیروی از ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد 99.5 درصد شهدا در وصیت نامه های خود سفارش به اطاعت از امام و رهبری داشتند.
پنجمین یادواره ۲۱۰ شهید بنی فاطمه (س) در اصفهان به همراه تجلیل از سردار اشتری و خانواده شهید شاه سنایی در اصفهان برگزار شد.
حسینیه بنی فاطمه (س) که در خیابان ابن‌سینا اصفهان قرار دارد، 210 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6994**خبرنگار:آرزو فلاح ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.