به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام صادق بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر داران، اظهار داشت: مسئولان باید به جای پرداختن به مسائل جزئی به مسائل کلی بپردازند و مشکل اصلی مردم یعنی اقتصاد را دریابند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری این حضور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان ، دشمنان و سست عهدان است.
امام جمعه موقت داران با تاکید بر ضرورت حفظ آرمان های انقلاب، گفت: مسئولان کشور نیز باید قدردان این حضور مردم باشند و با استقامت کامل و روحیه جهادی به مردم خدمت کنند .
حجت الاسلام صادق بهرامی از حضور مردم ولایت مدار شهرستان در مراسم 22 بهمن تشکر کرد.
**lمسئولان باید فراتر از وظیفه به مردم خدمت کنند
حجت الاسلام ناصر صابری امام جمعه شهر دامنه نیز در خطبه های نماز جمعه این شهربا اشاره به حضور تماشایی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور که متأثر از دعوت رهبر معظم انقلاب و احساس تکلیف مردم قدر شناس بود نقشه راه مسئولان را برای خدمت گذاری فراتر از وظیفه به این مردم مشخص کرد.
امام جمعه دامنه با بیان این که این حضور و شعارهای آن رفراندم واقعی به جمهوری اسلامی و آرمان های آن بود، افزود: به گفته امام خمینی (ره) حفظ پیروزی سخت تر است و تاریخ به وضوح این موضوع را اثبات کرد.
حجت الاسلام صابری با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: تربیت فاطمی دختران و رعایت عفاف و حجاب در مجامع مختلف توسط آنان از نکاتی است که در این ایام باید بیش از پیش بر آن تاکید کرد.
فریدن یا دو شهر داران و دامنه و با جمعیت بیش از 49 هزار نفر در 140 کیلومتری غرب استان واقع است.
ت 9861* خبرنگار: فاطمه زمانی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.