به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) افزود: مردم ایران در راهپیمایی امسال ثابت کردند که گرفتاری ها و مشکلات اقتصادی را هیچگاه با نظام گره نزده و نخواهند زد.
وی با بیان اینکه اکنون نوبت مسئولان است که با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی به حل مشکلات مردم بپردازند، گفت: شکرانه حضور عظیم مردم، تلاش برای رفع مشکلات مردم است لذا اگر می خواهیم صدای مردم را بشنویم باید صدای مردم راهپیمایی کننده را بشنویم.
وی یادآور شد: حضور گسترده و باشکوه مردم در این یوم الله 221 بهمن به واقع تماشایی بود و روح امام و شهدا را شاد کرد.
سجادی با بیان اینکه شهرستان نایین میزبان 3 شهدای گمنام ویک شهید از بافران می باشدافزود: این شهیدان بزرگوار انسان های شایسته ای بودند که جان خود را با اخلاص در راه خدا و کشور و اسلام فدا نمودند و مانند گل پرپر شدند و این برای همه ما هشدار است که وارث خون این شهیدان می باشیم و باید در این راستا به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم.
حجت الاسلام سجادی خاطر نشان کرد باید این شهدای گمنام را با احترام تجلیل کنیم و ان شاالله مراسم تشییع و تدفین این عزیزان را در روز شهادت حضرت زهرا (س) با شکوه و در شان این مردان خدا برگزار کنیم.
امام جمعه نایین در بخش دیگری از سخنان تاکید کرد: مردم ایران هم بدانند هر شخصی قصد مبارزه اساسی با دولت مستکبر آمریکا را دارد، باید به مردم خدمت و با فساد مبارزه کند.
حجت الاسلام سجادی ادامه داد: یکی از ابزارهای مبارزه با دشمن؛ مقابله با فساد، تبعیض، فاصله طبقاتی است و این موضوع از وظایف همه ارکان نظام جمهوری اسلامی بشمار می آید.
وی با تسلیت سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: درس ولایت مداری و ایثار و فداکاری در راه حاکمیت الله را باید از ایشان بیاموزیم و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136 خبرنگار: حسین فرزانیان محمدی** سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.