به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: مردم ایران با حضور پرشورتر از سال های نخست انقلاب در برهه های حساسی مانند راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که بر عهد خود با شهدا پایبند بوده و از هیچ بیگانه ای نمی هراسند.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال همچنان که مقام معظم رهبری فرموده بودند، تماشایی و پرشورتر از همیشه برگزار شد تا بار دیگر نشان دهد خواب های دشمنان برای این ملت هیچگاه تعبیر نخواهد شد.
امام جمعه موقت اردستان بیان کرد: مردم ایران در راهپیمایی امسال پیام های مهمی را به دشمنان داخلی و خارجی فرستادند تا وابستگان مراقب اعمال خود باشند و در محاسبه های خود دچار اشتباه نشوند زیرا در برابر این مردم کاری از پیش نخواهند برد.
او یکی از علت های پیشرفت انقلاب را حضور روحانیت در صحنه های مختلف و تاثیرگذاری بر نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تا زمانی که حضور فعال مردم در چنین آئین های باشکوهی جلب شود، خللی به انقلاب و کشور وارد نخواهد شد.
حجت الاسلام موسوی در ادامه نیز به اول اسفند ماه سالروز شهادت آیت الله محلاتی نماینده ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و روز روحانیت و مقاومت را تبریک گفت.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.