به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل بیان کرد: مردم ایران در 22 بهمن ماه بار دیگر حماسه ساز شدند و با حضور خود چنان شکوهی به راهپیمایی بخشیدند که حتی پیام قدردانی رهبر فرزانه انقلاب را در پی داشت.
وی افزود: دشمنان پیش از 22 بهمن تبلیغات گسترده ای به راه انداخته بودند تا بین مردم و نظام اسلامی فاصله انداخته و حضور مردم را در این راهپیمایی کمرنگ کنند، که همچون گذشته دوباره ناکام و ناامید شدند.
امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد: وابستگان نظام طاغوتی و منافقین با دلخوش کردن به چند آشوبگر، 22 بهمن امسال را پایان جمهوری اسلامی اعلام کردند اما همچنان که مقام معظم رهبری عنوان کرده بود، آنها هنوز ملت ایران را نشناختند.
او اضافه کرد: مردم با حضور خود 22 بهمن امسال را تماشایی کردند تا دستاوردی دیگر برای نظام اسلامی ایران به همراه داشته و به واقع شکوه حضور مردمی نظام را بیمه کرد.
آیت الله موسوی افزایش قدرت بازدارندگی در برابر توطئه ها، استقلال، اقتدار، امنیت پایدار و تاکید بر پایبندی به آرمان های انقلاب و بیعت با مقام معظم رهبری را از جمله دستاوردهای راهپیمایی 22 بهمن امسال برشمرد.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.