به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که از گروه B این رقابت ها در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه برگزار شد، تیم ذوب آهن در حالی که در نیمه نخست با یک گل از حریف پیش بود، در نیمه دوم سه گل دریافت و نتیجه بازی را به این تیم واگذار کرد.
«کی روش استنلی» در دقیقه 13 برای تیم ذوب آهن گلزنی کرد اما «کریم بوضیاف» در دقایق 74 و 77 و «کریم مساکنی» در دقیقه 84 برای تیم الدحیل گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای تیمشان به ارمغان آوردند.
شاگردان «امیر قلعه نویی» نیمه نخست را توفانی آغاز کردند و بازی را در اختیار گرفتند و خیلی زود هم به گل رسیدند.
در دقیقه 13 حرکت رو به جلوی بازیکنان ذوب آهن تمرکز خط دفاع الدحیل را برهم زد و
«مرتضی تبریزی» مهاجم و بهترین گلزن این تیم با ضربه سر تیرک افقی دروازه حریف را به لرزه درآورد و توپ برگشتی به کی روش استنلی رسید و این بازیکن با ضربه سری دقیق، این توپ را درون دروازه «کلود امین» جای داد و تیمش را پیش انداخت.
در ادامه، بازیکنان تیم الدحیل که غافلگیر شده و انتظار این گل را نداشتند، با در اختیار گرفتن توپ و میدان، بازیکنان ذوب آهن را عقب راندند و حملاتی را روی دروازه این تیم طراحی کردند، اما «رشید مظاهری» سنگربان تیم ذوب آهن با واکنش های مناسب، بازیکنان این تیم را ناکام گذاشت.
در ادامه این نیمه بازیکنان ذوب آهن که تنها چشم به ضدحملات داشتند با تمرکز بالا در دفاع از تنها گل خود دفاع کرده و با پیروزی، این نیمه را به پایان رساندند.
بازیکنان تیم الدحیل همانطور که قابل پیش بینی بود بازی را در نیمه دوم در دست گرفته و بر روی دروازه تیم ذوب آهن حملات متعددی را طراحی کردند و مهاجمان این تیم در دو صحنه در موقعیت گلزنی صددرصدی قرار گرفتند.
در ادامه این حملات، بازیکنان تیم قطری دو موقعیت گلزنی مناسب پیدا کردند که این فرصت ها با هوشیاری رشید مظاهری سنگربان ذوب آهن و حضور به موقع حمید بوحمدان در دهانه دروازه خودی، از حریف گرفته شد.
در دقیقه 58 ارسال بلند بازیکنان ذوب آهن در محوطه جریمه الدحیل به بازوی مدافع این تیم برخورد کرد و در این صحنه تبریزی معتقد به اعلام ضربه پنالتی بود که داور اعتقادی به آن نداشت.
در ادامه، بازیکنان الدحیل که بدنبال جبران گل خورده و فرار از شکست بودند، بالاخره مزد حملات خود را گرفتند و دروازه ذوب آهن را گشودند.
نخستین گل تیم الدحیل در دقیقه 74 به ثمر رسید و در این دقیقه پاسکاری های متعدد بازیکنان این تیم که درون محوطه جریمه ذوب آهن قرار داشتند به «یوسف مساکنی» کاپیتان این تیم رسید و شوت محکم این بازیکن را رشید مظاهری نتوانست مهار کند و توپ برگشتی به «کریم بوضیاف» رسید که با شوتی دقیق برای تیمش گلزنی کرد.
در حالی که بازیکنان تیم ذوب آهن همچنان بر دفاع اصرار داشتند، گل دوم را دریافت کردند که این گل در دقیقه 77 به ثمر رسید و در این دقیقه بوضیاف با ضربه سر دروازه مظاهری را برای دومین بار باز کرد.
این روند همچنان ادامه داشت و در دقیقه 84 در یک ضدحمله المساکنی گل سوم تیمش را درون دروازه ذوب آهن جای داد.
در دقایق پایانی تلاش بازیکنان تیم ذوب آهن نتیجه ای دربرنداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
«ساتو ریوجی» از ژاپن از سوی کمیته داوران کنفدراسیون آسیا، قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و با نشان دادن کارت زرد به استنلی بازیکن تیم ذوب آهن و «بسام هشام» و' نام تائه هی' بازیکنان تیم الدحیل قطر، این بازیکنان را جریمه کرد.
ترکیب الدحیل قطر:
کلود امین، محمد موسی، لوکاس مندز،بسام هشام، کریم بوضیاف،علی عفیف، مراد ناجی، نام تائه هی،علی المعز،یوسف المساکنی و یوسف العربی.
ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری،خالد شفیعی، وحید محمد زاده،میلاد فخر الدینی،حمید بوحمدان،جرج ولسیانی،قاسم حدادی فر،سید محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی(ربیع عطایا در دقیقه 65)،مرتضی تبریزی(مهدی رجب زاده دردقیقه 78) و کی روش استنلی.
تیم ذوب آهن در گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الوحده امارات، الدحیل قطر و لوکوموتیو تاشکند همگروه است .
اولین بازی این تیم در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ساعت. 16.15 امروز به وقت دوحه (16.45 به وقت تهران) در استادیوم عبدالله بن خلیفه - ورزشگاه اختصاصی الدحیل- قطر برگزار شد.
ت/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.