به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن بابایی در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن شهر تیران افزود: در دوران انقلاب اسلامی همیشه پرچم کشورمان در عرصه های علمی، ورزشی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بر افراشته بود و ایرانیان یکه تاز عرصه های مختلف بوده اند.
وی بیان کرد: کسب موفقیت های پیاپی در عرصه ها و حوزه های مختلف بین المللی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که باعث شده به برکت انقلاب پیشرفت های زیادی را به دست آوردیم و قطار پیشرفت و تعالی تداوم خواهد یافت.
مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان استقلال و آزادی و اجرای مبنای اسلامی در کشورمان را از دیگر دستاوردهای انقلاب بیان کرد و گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شاه ایران قادر به استقلال در تصمیم گیری نبود اما با پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت های دنیا احساس ترس و وحشت دارند و همواره در پی مذاکره با ایران هستند.
وی ادامه داد: استقلال کشورمان از دولت های استکباری و ظالم جهان الگویی برای سایر کشورهای دنیا شده و دولت های ظالم در مقابل ایران زانو می زنند و وجود فرماندهان با اقتدار نیروهای مسلح که تعداد آن ها اندک نیست و همواره فرماندهان شجاعی در کشور در حال تربیت هستند، نماد کشورمان بوده و قدرت و شجاعت آن ها مایه ترس و وحشت دشمن شده است.
حجت الاسلام بابایی اضافه کرد: دشمن از ترویج اسلام توسط ایران هراسان شده و همواره اسلام ستیزی راه انداخته اما با اسلام عربستانی که به دنبال استقلال وعزت نیستند مخالفتی ندارد و تنها از اسلام ناب که جمهوری اسلامی منشا گسترش آن شده به وحشت افتاده اند.
مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه نارضایتی و اعتراض های مردم تنها به دلیل سوء مدیریت های داخلی بوده، اذعان کرد: مردم نسبت به انقلاب و اسلام نارضایتی ندارند و تنها کم کاری و تبعیض در کشور منجر به حضور جوانان در اغتشاشات شد.
وی اضافه کرد: اگر بعضی از مردم با فریب دشمنان و منافقین داخلی به صحنه اغتشاشات آمدند آن ها از انقلاب ناراضی نبودند و علاقه مند به دوستی با آمریکا و حمایت از دولت های ظالم را هم نداشتند و تنها به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی دست به چنین رفتارهایی زدند.
حجت الاسلام بابایی همکاری مسئولان و روحانیون در کمک به اشتغال جوانان، کاهش نارضایتی ها و دلجویی از مردم را خواستار شد و افزود: اقتصاد مقاومتی ناهنجاری ها و مشکلات اقتصادی را کاهش می دهد.
مردم شهرستان تیران و کرون همزمان با سراسر کشور امروز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.