به گزارش ایرنا، ' محمد حسین نصرتی ' روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان شهدای شهر سمیرم، افزود: خون های مطهر شهدا، این انقلاب را آبیاری و عزتمند کرد و همه این ها به برکت وجود امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به تفاوت ها و تمایزهای منطقه ای و جهانی انقلاب ایران با سایر کشورها بویژه در ابعاد علمی، فناوری، هسته ای و دانشگاهی اظهار کرد: پیشرفت‌های امروز کشورمان، بدون شک مرهون انقلاب اسلامی است، زیرا این انقلاب بسترهای لازم را برای تحقق این پیشرفت‌ ها فراهم کرد.
وی افزود: قدرت‌های جهان و در رأس آن‌ها آمریکا به روش‌های مختلف در طول این سال ها به دنبال آن بودند که ایران هرگز نتواند برای دیگر ملت‌های ستمدیده و مظلوم منطقه و جهان الگو باشد و از حقوق پایمال‌ شده آنها دفاع کند.
نصرتی ادامه داد: دشمنان، ایران را عقب مانده، فقیر و ناتوان می‌ خواهند و تا در این راستا هرگز از پای نخواهند نشست و همچنان به ایجاد توطئه های خود ادامه خواهند داد.
فرماندار سمیرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در بین ملت ‌های مستضعف و ستمدیده منطقه ثمر داده است، افزود: ظلم پایدار نمی ماند و آل سعود بداند بزودی به سرنوشت صدامیان و دیگر هم پیمانان آمریکا در منطقه دچار خواهد شد.
امام جمعه سمیرم نیز در سخنان کوتاهی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ادامه راه امام راحل تاکید کرد: حضرت روح الله این انقلاب را بنیان نهاد و مقام معظم رهبری، امروز عزتمندانه راه روشن آن پیر فرزانه را ادامه می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین ' سیف الله دهقانی فیروز آبادی' افزود: طبق آیات قرآن مجید، باطل نابود شدنی است و پیروزی نهایی از آن حق جویان و حق طلبان خواهد بود.
مردم در شهرها، بخش ها و روستاهای سمیرم از جمله شهرهای ونک، حنا، کمه، بیده و بخش وردشت نیز در 22 بهمن روز جشن ملی ایرانیان به صحنه آمدند و شعارهای انقلابی و ضداستکباری سر دادند.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
گ/7147 / 2093 ** خبرنگار: محمود افشاری ** انتشار دهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.