به گزارش ایرنا، مردم نایین و انارک در سالروز پیروزی انقلاب همگام با مسئولان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.
راهپیمایان در نایین با پیمودن مسیر میدان امام خمینی(ره) تا امامزاده سلطان سیدعلی(ع) این شهر با سردادن شعار ' مرگ بر آمریکا ' و ' مرگ بر صهیونیسم' خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان نایین اظهارکرد: شرکت در راهپیمایی نماد تجدید بیعت دوباره با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و ابراز وفاداری به نظام و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
عباسعلی پور بافرانی افزود: شرکت در راهپیمایی، نماد تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و ابراز وفاداری به نظام و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22بهمن بر ایستادگی خود بر مواضع انقلابی و ادامه راه شهدای دوران مبارزات انقلاب، دفاع مقدس و نیز شهدای عرصه علم و دانش تاکید کردند.
نماینده مردم نایین در مجلس اضافه کرد: این انقلاب، مردمی است و با رهبری معمار بزرگ انقلاب امام راحل (ره) مدبرانه و استادانه پایه ریزی شد .
وی افزود: در انقلاب اسلامی ایران همه ابعاد دیده شد زیرا ویژگی مهم و حیاتی این انقلاب پیوند با اسلام است.
پوربافرانی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و صحنه های مختلف سیاسی کشور اشاره کرد و از مسئولان خواست در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.
در پایان این راهپیمایی، قعطنامه هفت ماده ای قراعت و به تایید مردم انقلابی نایین قرارگرفت.
شهر کوبری انارک در 75 کیلومتری نایین و شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق استان قراردارد.
ت 7136 / 2093 ** خبرنگار: حسین فرزانیان محمدی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.