به گزارش ایرنا محسن مهرعلیزاده در این دیدار ضمن گفتگو با آیت الله مستجابی در جریان روند درمان وی قرار گرفت .
آیت الله مستجابی در این ملاقات ضمن اشاره به شناخت کامل خود از استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد که تمامی امکانات برای توسعه استان و احیای زاینده رود به کار گرفته و در این زمینه تلاش شود.
استانداراصفهان در این ملاقات اظهارداشت: در استان اصفهان روحیه همت و کوشش وجود دارد و تلاش خواهیم کرد که با این روحیه شرایط بهتری را برای مردم رقم بزنیم.
وی پس از این ملاقات در جلسه ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیمارستان الزهرا(س) با اشاره به گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان استان اظهارداشت: ظرفیت های استان اصفهان در این بخش فراوان است و خوشحالم که سرمایه گذاران از این ظرفیت ها استقبال می کنند و در این راستا باید در جهت ورود بخش خصوصی تلاش بیشتری شود.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان توسعه ی توریسم سلامت حائز اهمیت است، افزود: باید سازوکار ورود بخش خصوصی در بهداشت و درمان فراهم گردد.
محسن مهرعلیزاده افزود: لازم است کارگروه و یا ستادی در دانشگاه علوم پزشکی با عنوان ستاد پیگیری و توسعه بمنظور توسعه بیمارستان ها و درمانگاه ها و رفع مشکلات احتمالی ایجاد گردد.
استاندار اصفهان استفاده از ظرفیت خیریه های درمانی را مهم برشمرد و افزود: وجود 800 خیریه ی تخصصی در استان اصفهان ظرفیت بالایی است که باید از این ظرفیت در جهت توسعه بخش های مختلف بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستانهای استان استفاده شود.
یت اللّه سید مرتضی مستجابی فرزند حاج سید اسدالله مستجاب الدعواتی و نوۀ آیت‌ الله سید ابوالحسن صدرعاملی، در ۱۳۰۲ به دنیا آمد.
وی که از علمای سر‌شناس اصفهان است، تحصیلات خود را در حوزۀ علمیۀ تهران و نجف ادامه داد و موفق به اخذ اجتهاد از آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی شد.
او یکی از مبارزان سیاسی در دورۀ ملی شدن صنعت نفت و از نزدیکان آیت الله کاشانی به شمار می‌رود.
آیت الله مستجابی در امور خیریه و عام المنفعه از سوابق طولانی برخوردار است و همچنین دستی نیز در حوزۀ شعر و ادب و هنر دارد.
انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.