مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ظهر امروز بدنبال اعلام حادثه ناشی از تخریب ساختمان بر روی یک کارگر، 2 تیم تخصصی نجات از ایستگاه های شماره 6 و 7 آتش نشانی به محل اعزام شدند.
محمد شریعتی افزود: کارگران مشغول تخریب یک ساختمان قدیمی دارای اسکلت فلزی بودند که با ریزش دیوار، بخش زیادی از سقف‌ها و دیوارهای ساختمان فرو ریخته بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه چند کارگر هنگام ریزش دیوار بسرعت محل را ترک کرده بودند، افزود: با این حال، یک کارگر حدوداً 40 سال در زیر آوار گرفتار شده بود که آتش نشانان موفق شدند او را زنده از زیر آوار خارج کنند.
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان تاکید کرد:‌ این فرد تبعه کشور افغانستان که بر اثر ضربه نخاله های ساختمانی از ناحیه سر و دیگر نقاط بدن آسیب‌ دیده بود برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل شد.
22 مهر امسال نیز تخریب کامل یک منزل قدیمی هنگام عملیات ساختمانی در محله علی قلی آقای شهر اصفهان(از محله های دوران صفوی) موجب گرفتار شدن کارگری 46ساله در زیرآور و نجات او با کمک نیروهای آتش نشانی شد.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 624 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
ت/7135/6027 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.