به گزارش ایرنا، فرماندار سمیرم روز شنبه در مراسم افتتاح اولین خط تولید این شرکت آب معدنی اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب کسب وکار و اشتغال با زیرساختهای مناسب توسعه پایدار وهمه جانبه در اقتصاد، از سیاستهای دولت تدبیر وامید است.
محمدحسین نصرتی افزود: ستاد تسهیل در کل کشور با هدف حمایت از ایجاد کسب وکار واشتغالزایی و درخواست ها در مسیر صدور مجوز ،استعلام وسایر موارد تشکیل شده است که در دوهفته استعلام ها گرفته شده و ظرف مدت یکماه نیز مجوز صادر می شود.
مهندس طراح شرکت آب معدنی چشمه ناز ونک سمیرم نیز گفت: بخش صنعت در اقتصاد کشور نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده واشتغالزایی ایجاد می کند.
امیر باغی بیان کرد: فعالیت این شرکت از سال 94 مجوز های لازم را دریافت وشروع به ساخت وساز وخرید ماشین آلات با هزینه بالغ بر 10 میلیارد تومان کرد که اشتغال 20 نفر را رقم زد.
وی ادامه داد: این کارخانه دو خط تولید دارد که برای فاز اول آن 20 هزار بطری یک و نیم و نیم لیتری در ثانیه تولید و به بازار عرضه می شود.
باغی اظهار کرد: برای خط تولید در فازهای بعدی در سایزهای 15 وپنج لیتری، تولید آب سیب ، ماءالشعیرو دوغ در نظر گرفته شده است.
این شرکت در دو مرحله از 10 سال پیش شروع بکار در مراحل ابتدایی کرد که بخاطر مشکلات در دریافت تسهیلات بانکی، برق و انتقال آب به مشکل برخورد و باردیگر با سرمایه گذاری بخش خصوصی وتسهیلات به مرحله بهره برداری رسید.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
گ/7147 / خبرنگار: محمود افشاری - انتشار دهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.