به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز جمعه در همایش پیاده روی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر زیباترین تحولات حماسه آفرین را بر مبنای ایمان و محور رهبری آفرید و با اتکال به قدرت فنا ناپذیر الهی به واقع پایانی بر وابستگی به اربابان قدرت بود.
وی افزود: انقلاب اسلامی آغاز خودباوری با رمز اتحاد، همدلی و ایستادگی با اراده ای کم مانند بود که به جهانیان ثابت کرد روح آزادگی و حق طلبی مردم ایران دیوارهای به ظاهر تسخیر ناپذیر مستبدان و خودکامگان را درهم خواهد شکست.
فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی همه دشمنان مردم ایران را شوکه کرد و در 39 سال گذشته عامل تحرک، نشاط و پیشرفت مردم و کشور شد.
او اضافه کرد: ملت فهیم ایران در طول تاریخ تمدن ساز شدند و از این رو دشمنان همواره با ترفندهای گوناگون از کودتا و جنگ، تحریم، ناامنی تا نفوذ فرهنگی با استفاده از فضای مجازی کشور را مورد تهاجم قرار دادند که تا کنون حضور یکپارچه مردم آنها را ناکام گذاشته است.
معینی نژاد عنوان کرد: مردم از ابتدا با حضور پررنگ در صحنه های مختلف منجر به بی اثر شدن توطئه های دشمنان شدند اما تداوم انقلاب اسلامی و دفاع از خون پاک شهدا همچنان نیاز به حضور مردم در صحنه دارد و امید می رود یوم الله 22 بهمن بار دیگر ملت با حضور چشمگیر خود ندای حق طلبی و دفاع از مظلوم را به گوش جهانیان برسانند.
به گزارش ایرنا، جمعی از شرکت کنندگان در پایان این همایش پیاده روی در مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل با اهدای جایزه هایی به قید قرعه از جمله چند دستگاه دوچرخه و کلاه کاسکت تقدیر شدند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.