به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه کاشان بیان کرد: امام خمینی (ره) پیامبر نبود اما فقیهی عادل، جامع الشرایط و متوکل به خداوند بلند مرتبه بود که مانند حضرت موسی (ع) ملت خود را بر فرعونیان برتری داد.
وی افزود: گروهی از جمله برخی علما و خواص دوران مبارزه در مورد مخالفت امام راحل با شاه و پیروزی یک روحانی ساده برابر قدرت استبدادی تردید می کردند اما حتی به رغم برخورداری شاه خائن از پشتیبانی دولت های غربی و شرقی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دست از مبارزه برنداشت.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان بیان کرد: نوجوانان، جوانان، طلبه ها و دانشجویان باید انسجام و اتحاد خود را بیشتر کنند چرا که امروز پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از انقلاب، خاورمیانه آبستن شرایط بسیار حساس و پیچیده ای است.
او با اشاره به نامشخص بودن سرنوشت حادثه های پیش رو در منطقه اضافه کرد: گروه ها و تشکل های سیاسی نیز باید همواره تحولات جهانی و منطقه ای را رصد کنند و آماده مبارزه برابر هرگونه توطئه علیه انقلاب، اسلام و ملت شریف ایران باشند.
آیت الله نمازی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مسئولان سه قوه باید به جد با فساد مبارزه کرده و نسبت به خدمتگزاری مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.