به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) افزود: حضور همگانی و عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عظمت این نظام را به رخ جهانیان می کشاند.
وی بیان کرد: مردم ایران طی 39 سال گذشته تاکنون پنچه در پنجه دشمنان به ویژه آمریکا مردانه و جوانمردانه ایستادگی کرده اند و همواره توطئه ها و برنامه های آنها با شکست مواجه شده است.
حجت الاسلام سجادی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره به تبعیت از رهبری در صحنه ها و شرایط حساس کشور حضوری بهنگام داشته اند و این بار نیز در راهپیمایی 22 بهمن حرکتی شکوهمند و پر نشاط را رقم می زنند.
وی افزود: اکنون کشورهای غربی و شرقی می دانند باید با نگاه استقلالی ایران مذاکره کنند و حرف بزنند در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از ما حق توحش می گرفتند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امنیت را برای کشور به ارمغان آورد که جا دارد از بسیج، سپاه، ارتش مردمی، نیروی مسلح، سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر کرد.
امام جمعه نایین توجه به پیشرفت اقتصادی، فرهنگ اسلامی ایرانی و تقویت جبهه مقاومت را از جمله نیازهای کنونی کشور ذکر کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران راه طولانی را با قدرت طی کرده و همچنان درمسیر پیشرفت و تعالی باید با تاکید بر ذخایر فراوان انسانی و اقتصادی ضعف ها را برطرف کرد.
حجت الاسلام سجادی ادامه گفت: وجود فساد، قاچاق، تبعیض و بیکاری چیزی است که نارضایتی ایجاد می کند بنابراین همه باید کوشش کنند تا نواقص و کمبودها برطرف شود.
وی در ادامه گفت: مشکلات بیکاری واشتغال جوانان باید با همدلی و استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی ، خیرین، کارآفرینان مشکل سرمایه گذاران هرچه سریعتر رفع شود و مراکز صنعتی با تجهیز خود با آخرین یافته های علمی و استفاده از تحقیقات به روز توسعه یافته و اقتصاد مقاومتی با مولفه های برجسته در شهرستان رخ بنماید.
وی اضافه کرد: مردم ایران حماسه ها آفریدند و برای اسلام، انقلاب و ایران دلشان می سوزد به همین دلیل مسئولان نیز باید بدون تشریفات، به صورت صمیمی و بدون مانع در خدمت مردم باشند.
امام جمعه نایین با بیان اینکه مردم کمبودها را احساس می کنند، گفت: مردم می دانند برخی از مشکلات وکمبودها به دلیل تحریمها و برخی دیگر به دلیل سوء مدیریتهاست.
وی تاکید کرد: مشکلات معیشتی مردم با فکر، برنامه ریزی و روحیه جهادی برطرف می شود.
ت 7136 خبرنگار: حسین فرزانیان محمدی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.