به گزارش خبرنگار ایرنا٬ آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه آران و بیدگل بیان کرد: مردم دنیا پیام انقلاب ایران را دریافت کردند و چشم امید آنها به حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن هر سال است که به لطف الهی هر سال پرشورتر از پیش برگزار می شود.
وی رمز موفقیت و تداوم این انقلاب را از ناحیه حضور مردم در صحنه برشمرد و افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از انقلاب، بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت، پیمان دوباره با شهیدان و دلگرمی برای آزادیخواهان جهان است و از سوی دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران می باشد.
امام جمعه آران و بیدگل نقشه شوم دشمنان را جدا کردن راه مردم از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باتوجه به نقشه های پیچیده استکبار علیه ایران و شیطنت های آنها در ماه گذشته برای ناامن کردن کشور حضور مردم ضرورت است زیرا دشمنان اسلام و استکبار جهانی از قدرت و عظمت نظام اسلامی می هراسند.
او اضافه کرد: دشمن به دنبال دلسردی و جدایی مردم از نظام بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ ندارند زیرا کشور در زمینه های گوناگون در جهان درخشیده و اسلام ناب محمدی به عنوان مکتبی تمدن ساز در دنیا مکتب امپریالیسم غربی و شرقی را نفی می کند.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.