به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در راستای برخورد و مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی و اجرای مصوبات قرارگاه اقدام و عمل پلیس اصفهان، شب گذشته طرح عملیاتی ذوالفقار 8 توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اجرا شد.

وی افزود: پس از اجرای این طرح عملیاتی ، یک تن و 108 کیلوگرم انواع مواد افیونی در محل های اجرای طرح کشف شد.
این مقام مسئول عنوان داشت: در این عملیات 18 نفر قاچاقچی و توزیع کننده حرفه ای مواد افیونی و اعضای 8 باند مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار معصوم بیگی از توقیف 16 خودروی سبک و سنگین متعلق به قاچاقچیان خبر داد و بیان داشت: مواد کشف شده شامل 718 کیلوگرم تریاک، 350 کیلوگرم حشیش و 40 کیلوگرم هروئین است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل و طرح های انتظامی پلیس اصفهان در راستای برخورد با کانون های جرم با چابکی و تحرک بیشتری تداوم خواهد یافت و از همه ظرفیت های درون و بیرون سازمان استفاده می شود.

سردار معصوم بیگی از همکاری و تعامل مقام های قضائی و عموم مردم با پلیس از دستگیری تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: استان اصفهان مکان امنی برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه نخواهد بود و خادمان مردم در نیروی انتظامی این استان تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا امنیت و آرامش را روز به روز افزایش دهند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 856747
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.