به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح ها گفت: طرح آبرسانی به روستاهای چاه ریسه و خاصه تراش با اجرای 11 کیلومتر خط انتقال و احداث یک ایستگاه و مخزن بتونی 50 متر مکعبی انجام شد.
محمدحسین قرائتی افزود: همچنین طرح تعویض شبکه داخلی روستای ظفرقند که امروز به بهره برداری رسیده شامل تعویض شبکه آب این روستا به طول هفت کیلومتر و تعویض 320 انشعاب مشترکین می باشد.
وی بیان کرد: این سه طرح با بیش از 16 میلیارد ریال از محل اعتبارهای آبفار استان اصفهان و صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسیده و با اجرای آنها 75 خانوار (بیش از 200 نفر) از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.
مدیرعامل آبفار استان اصفهان عنوان کرد: آبرسانی به منطقه برزاوند که از طرح های خاص و بزرگ شهرستان اردستان است، مرحله مطالعاتش پایان یافته و به تصویب رسیده است.
او از کلنگ زنی طرح آبرسانی برزاوند در ماه های آتی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آب پایدار 19 روستا با جمعیت افزون بر پنج هزار نفر تامین خواهد شد.
قرائتی در ادامه به افتتاح 18 طرح آبرسانی در روستاهای استان اصفهان با ارزش افزون بر 80 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: طرح آبرسانی سیار نیز با توجه به استمرار خشکسالی برای 270 روستا (روزانه 600 مترمکعب) در استان ادامه دارد که البته نسبت به تابستان حجم آن یک سوم کاهش یافته است.
شبکه آبرسانی روستایی شهرستان اردستان شامل 440 کیلومتر شبکه توزیع و 230 کیلومتر خط انتقال است و تامین آب مورد نیاز 150 روستای دارای سکنه از 54 حلقه چاه، چشمه، قنات و شبکه آبرسانی اصفهان به اردستان صورت می گیرد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.