رئیس اداره بهزیستی بُرخوار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه یک
میلیارد ریال برای مرکز نگهداری عقب ماندگان ذهنی بالای 14 سال در شهر دستگرد بُرخوار سرمایه گذاری شده است، افزود: مرکز توانبخشی معلولان بُرخوار با ظرفیت نگهداری 30 نفر معلول پسر بصورت شبانه روزی فعالیت می کند.
رویا شجاعی افزود: 'مرکز مشاوره و روانشناسی در مسیر رشد' نیز با هدف کاهش و کنترل طلاق، توانمندسازی زوج ‌ها، ارتقای آگاهی مردم در شهر خورزوق راه اندازی شد.
وی برگزاری همایش آگاه سازی خانواده ها، بازدید از مراکز توانبخشی و منازل مددجویان، نواخته شدن زنگ انقلاب و غبارروبی مزار شهدا را از برنامه های سازمان بهزیستی در ایام دهه فجر اعلام کرد.
رئیس اداره بهزیستی بُرخوار افزود: مسابقه دارت ویژه کارمندان بهزیستی، مسابقه نقاشی در مهد کودک ها، مسابقه کتابخوانی مطلع مهر ویژه زوج ها و تور بُرخوار گردی یکروزه ویژه بانوان شاغل اداره بهزیستی از دیگر برنامه های این اداره در ایام فجر است.
شجاعی از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با حقوق کودک و بررسی مصادیق کودک آزاری نیز خبر داد و افزود :این کارگاه اولین بار در شهرستان بُرخوار در جمع والدین مهد کودک آمیتیس دولت آباد برگزار می شود و تا پایان سالجاری برای کلیه مهدهای کودک شهرستان نیز اجرا خواهد شد .
شهرستان بُرخوار به مرکزیت دولت آباد با بیش از 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
ت 7131 / م ط / 7150 /6027
دریافت کننده: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.