به گزارش ایرنا، ' وینفرد شفر ' عصر یکشنبه پس از شکست برابر ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاههای کشور در نشست خبری افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم چون 90 دقیقه جنگیدند.
وی افزود: این بازی برای ما راحت نبود و ذوب آهن با بازی بلند و ضربه های اوت به فاصله 40 متری توانست نتیجه را به سود رقم بزند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: تاکنون در هیچ بازی درباره داوری حرف نزده ام زیرا می دانم قضاوت راحت نیست اما معتقدم امروز داور قضاوت خوبی انجام نداد.
وی رای داور در اعلام ضربه پنالتی به سود ذوب آهن اصفهان را عادلانه ندانست و گفت: به نظرم داور در این صحنه مرتکب اشتباه شد و همه می توانند با دیدن فیلم این صحنه پنالتی، در این باره قضاوت کنند.
شفر خاطرنشان کرد: در صحنه گل دوم تیم ذوب آهن اصفهان نیز بازیکن حریف خطایی بر روی ' فرشاد اسماعیلی ' بازیکن ما مرتکب شد که از چشم داور پنهان ماند و باعث اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود حریف شد که از این ضربه ایستگاهی گل خوردیم.
سرمربی تیم استقلال تهران تصریح کرد: استقلال به اندازه کافی قدرتمند است و می تواند در ادامه بازی ها به جمع تیم های بالای جدول باز گردد و این هدف پس از انجام یک ریکاوری مناسب محقق خواهد شد.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در باره شکستن صندلی های ورزشگاه توسط هواداران استقلال افزود: این اقدام کار خوبی نبود و آرزو دارم این آخرین باری باشد هوداران چنین رفتاری می کنند.
شفر درباره اعتراض برخی از بازیکنان تیمش به داوری در وسط میدان گفت: کسی نباید به داوری در وسط میدان معترض باشد چون باعث عدم تمرکز می شود.
تیم فوتبال اصفهان عصر یکشنبه در هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه فولاد شهر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی در این دیدار و کسب ششمین پیروزی متوالی خود 38 امتیازی شد و به رده دوم این رقابت ها صعود کرد و استقلال نیز با 32 امتیاز در رده ششم باقی ماند.
6020/ 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.