به گزارش ایرنا، 'عباس روحانی' روز شنبه در جمع خبرنگاران اردستان گفت: 33 هیات ورزشی در این شهرستان ثبت شده که نزدیک به 80 درصد آنها فعالیت چندانی ندارند و در این راستا تلاش هایی برای احیای برخی از هیات ها در ماه های گذشته صورت گرفته است.
وی با اشاره به تلاش ها برای انتخاب اعضای جدید هیات های ورزشی اردستان افزود: این شهرستان از جمله در رشته دو و میدانی از ظرفیت بالایی برخوردار است اما در این زمینه فعالیت چندانی در گذشته صورت نگرفته نبود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان با بیان اینکه هیات نجات غریق با وجود استخر شنا باید پیش تر فعال می شد، گفت: هیات های فوتبال و جانبازان و معلولان نیز در حال تشکیل است و تا پایان سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
او اضافه کرد: تعدادی از هیات های ورزشی نیز نیاز به تغییر مدیریت دارند که تا پایان سال جاری در این زمینه اقدام خواهد شد و انتظار می رود با این تغییرها هیات های ورزشی در سال آینده با انگیزه بیشتری فعالیت کنند.
روحانی بیان کرد: یک باب خانه شطرنج، سمن سرا، خانه ورزش روستایی در بخش زواره و 2 خانه در بخش مرکزی به منظور توسعه فعالیت های ورزشی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان اردستان افتتاح می شود.
شهرستان اردستان با جمعیت بیش از 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.