به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر فردا ( یکشنبه ) در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم استقلال تهران است.
ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران 33 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم نماینده فوتبال اصفهان 10 پیروزی و آبی پوشان 11 برد بوده است و در 12 دیدار نیز دو تیم به تساوی رسیده اند.
در این راستا پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز شنبه به نقل از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اضافه کرد: بسیار خرسندیم که روند نتیجه گیری ذوب آهن ادامه دارد و توانستیم در یک رقابت سخت مقابل ' آیزاول ' هند که در هوای بسیار سرد برگزار شد، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.
' امیر قلعه نویی ' افزود: بااین وجود ما همه نتایج اخیر و صعود به آسیا را فراموش کرده ایم و به بازیکنانم گفته ام بر دیدار روز یکشنبه با استقلال تهران تمرکز کنند.
وی با بیان اینکه دیدار با استقلال تهران سخت و جذاب است، گفت: دو تیم در شرایط خوب خود به مصاف همدیگر می روند و به نظر می رسد امتیازات این بازی تاثیر بسزایی در معادلات بالای جدول لیگ برتر داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: از همه بازیکنان ذوب آهن خواستم با نهایت تمرکز و تلاش در این مصاف حاضر شوند و به کسب پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز آن بسیار امیدواریم.
قلعه نویی به وضعیت مصدومان تیمش نیز اشاره کرد و گفت: ' اکبر ایمانی ' از 2 روز قبل در تمرینات تیم حاضر شده که در مورد استفاده از این بازیکن مقابل استقلال تهران متعاقبا تصمیم خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: ' مهران درخشان مهر ' دیگر بازیکن ذوب آهن اصفهان بتازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته و دویدن دور زمین را آغاز کرده است و در دیدار با استقلال غایب خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان کرد: تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم یک بازی خوب را مقابل استقلال تهران به نمایش بگذاریم و از هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان هم می خواهیم که تیم خود را در این دیدار تنها نگذارند.
ذوب آهن اصفهان در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاههای کشور با 35 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران و تیم استقلال تهران نیز با 33 امتیاز در جایگاه ششم این رقابت ها قرار دارند.
8114/ 6020 / 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری - دریافت: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.