به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' در خطبه های نماز جمعه کاشان گفت: ایالات متحده و رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست داعش در توطئه ای جدید گروهی را در سوریه سازماندهی و با جنگ افزارهای نظامی تجهیز کردند.
وی افزود: برخی کشورهای اروپایی و منطقه ای نیز در نشستی برای قانون اساسی جدید سوریه تصمیم گیری کردند و بهانه آنها غیر مردمسالار بودن و مترقی نبودن قانونی اساسی آن کشور عنوان می شود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان با تاکید بر اینکه آمریکا، انگلیس، فرانسه، عربستان و اردن حق مداخله در امور دیگر کشورها را ندارند، بیان کرد: مردم منطقه به ویژه امت انقلابی ایران باید در برابر توطئه جدید هوشیار بوده و از سازمان ملل متحد و شورای امنیت بخواهند در زمینه این مداخله ها موضع بگیرد چرا که تصمیم گیری در مورد سوریه تنها حق مردم آن کشور است.
او همچنین به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از کودکان در وضعیت بحرانی یمن اشاره کرد و گفت: هزاران نوزاد در حمله های ائتلاف به رهبری آل سعود کشته شد، جان هزاران کودک در نتیجه جنگ و سختی های ناشی از آن در یمن با خطر مرگ رو به روست و هزاران کودک نقص عضو شدند.
آیت الله نمازی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه در مورد کشتار مردم بیگناه در حوادث تروریستی کابل اشاره کرد و افزود: مسئولیت حمله تروریستی هفته گذشته با چند صد نفر کشته و زخمی را طالبان برعهده گرفته و دست‌هایی که داعش را ایجاد کرده به دنبال انتقال آن به افغانستان می باشد.
وی همچنین با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب بر حضور هرچه با شکوه همه اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید کرد.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.