به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) بر بیان خدمات و برکات انقلاب به نسل های جدید تاکید کرد و افزود: این نسل باید بدانند از ولایت طاغوت خارج و تحت ولایت رسول خدا و امامان معصوم و در زیر سایه نایب برحقشان ولی امر مسلمین قرار گرفته ایم.
وی با تاکید بر اینکه سخن انقلاب سخن حق در برابر باطل بود، اظهارکرد: انقلاب ایران با فطرت پاک انسان ها هماهنگ و اقبال عمومی مردم نشانه این مهم بود.
سجادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از نعمت های الهی برای ملت ایران است، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا این نعمت را از مردم بگیرند اما همواره ناکام مانده اند.
وی با تاکید بر اینکه ناامید کردن مردم از انقلاب و ایجاد بدبینی نسبت به نظام مهمترین توطئه دشمنان است، افزود: مردم باید هوشمندانه عمل کنند زیرا دشمنی آنان با ملت ایران در 39 سال گذشته به شیوه های مختلف ادامه یافته است و هیچ خیری در آنان نیست.
امام جمعه نایین همچنین با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود، وی افزود: راه حل حفظ نظام و انقلاب حضور مردم در صحنه های مختلف است و مردم باید با صلابت و اتحاد در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.
وی اضافه کرد: تاکنون تمامی نقشه های دشمنان با حمایت های الهی و حضرت ولی عصر (عج) نقش بر آب شده است و برخی مشکلات اقتصادی داخلی نیز با همکاری مردم و مسئولان و عنایات خداوند متعال حل می شود.
سجادی با تاکید بر اینکه مسئولان باید اهداف متعالی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای جامعه و بویژه نسل جوان تبیین کنند، گفت: در دوران انقلاب اسلامی مردم ایران با ایثار فداکاری و تبعید از امام راحل (ره) و با وحدت کلمه توانتسند ریشه طاغوت را از بین ببرند.
وی اضافه کرد: در دهه مبارکه فجر باید تلاش شود تا این معجزه الهی هر چه بیشتر تبیین و عملکردها و دستاوردهای آن برای همگان بیان شود.
سجادی با تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، بر ضرورت رعایت شأن این ایام در دهه مبارک فجر تاکید و اضافه کرد: پیروزی و موفقیت برای اهل اسلام است و شعار انقلاب اسلامی از ایران به سراسر جهان منتشر می شود.
امام جمعه نایین همچنین از جنایات دشمنان در یمن، بحرین و افغانستان اظهار تاسف کرد و گفت : آمریکا قصد دارد فلسطین به بوته فراموشی سپرده و فضای امنی برای نظام صهیونیستی ایجاد شود.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136 خبرنگار: حسین فرزانیان محمدی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.