به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'رهام بخش حبیبی' پنجشنبه شب در یادواره سرداران و 330 شهید شهرستان اردستان بیان کرد: بزرگترین هدف دشمن جدا کردن ملت از رهبری نظام اسلامی است و از این رو تلاش دارد با القای مسائل خلاف واقع و شبهه افکنی در فضای مجازی به توطئه های شوم خود جامه عمل بپوشد.
وی افزود: دشمن تلاش دارد مردم را از ارزش های اسلامی دور کرده و با گرفتن اعتقادات همچون کمرنگ کردن حجاب بین زنان به هدف های شوم خود دست یابد اما باید بداند که موفق نخواهد شد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: حجاب بین یهودیان و مسیحیان نیز رایج است اما مسئله دشمن تنها حجاب نیست، بلکه تلاش دارد اعتقاد قوی زنان ما را از بین ببرد اما تا زمانی که مردم پیرو مقام معظم رهبری باشند، گزندی به کشور وارد نخواهد شد.
او اضافه کرد: شهدا با الهام گرفتن از راه حضرت امام حسین (ع) و پیروی از ولایت فقیه خون خود را نثار کردند تا امنیت و آسایش را به کشور هدیه کنند؛ امروز هم برای حرکت در مسیر درست، باید بصیرت داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.
سردار حبیبی در ادامه به جنگ و درگیری در برخی کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش به این نتیجه رسیدند که با راه انداختن جنگ بین مسلمانان آنها را از بین ببرند و این امر را در افغانستان، پاکستان، یمن، عراق و سوریه نشان دادند.
وی عنوان کرد: دشمن امروز در اطراف مرزهای کشور نیز حضور دارد اما با هوشیاری مرزبانان و توکل بر خدا تا کنون تمامی توطئه ها خنثی و نقشه های شوم نقش بر آب شده است.
مادر شهید 'امان الله فائق' نخستین شهید دوران انقلاب شهرستان اردستان، سرهنگ 'ابوالقاسم خاتمی' معاون اجتماعی مرزبانی ناجا و سردار حبیبی در ادامه این آئین تقدیر شدند.
پخش کلیپ، اجرای سرود و خاطره گویی از دیگر بخش های یادواره سرداران و 330 شهید شهرستان اردستان بود.
شهرستان اردستان با 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.