مسعود منتطری روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ازبودجه 135میلیارد تومانی ارائه شده به شورای شهر ۱۱۵ میلیارد تومان به عنوان بودجه نقدی و ۲۰میلیارد تومان غیر نقدی است.
وی افزود: از مجموع بودجه نقدی در نظر گرفته شده، ۷۷میلیارد تومان معادل 67درصد برای اجرای پروژه های عمرانی و ۳۸ میلیارد تومان معادل 33 درصد برای هزینه های جاری اختصاص پیدا کرده است.
وی همچنین با رد برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص انتقال درآمد برخی مناطق به شهرداری مرکزی یا دیگر مراکز گفت: در چند سال اخیر تمامی درآمد مناطق پنج گانه در امور جاری و عمرانی همان منطقه مصرف شده و در بیشتر موارد با توجه به ناتوانی مناطق در تأمین هزینه های جاری یا تکمیل طرح های عمرانی شاخص، شهرداری مرکزی از محل اعتبارات جذب شده استانی و ملی، با همراهی و تدبیر شورای شهر کمک های متعددی به مناطق داشته است.
منتظری به عنوان نمونه از کمک ۴میلیارد تومانی شهرداری مرکزی در سال جاری به آسفالت مناطق پنج گانه نام برد و افزود: کمک های دولت به شهرداری ها تنها در قالب ردیف های محدودی امکان پذیر است که با پیگیری های متعدد صورت گرفته در سطح استانی و ملی، این میزان در موارد متعددی به چندین برابر افزایش پیدا کرده است.
وی گفت: بودجه شهرداری از سال ۹۲تاکنون با شیبی ملایم و واقع بینانه افزایش پیدا کرده و از 56 به ۱۳۵میلیارد تومان در سال جاری رسیده ایم وبودجه طوری تدوین و تنظیم شده که با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور و مردم، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای محقق نشدن این پیش بینی زیر سوال نروند.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع، 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غر ب اصفهان قرار دارد.
ت / خبرنگار: غلامحسین کریمی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.