به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار ' محمد مهدی ملیانی ' روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: این برنامه ها با همکاری نواحی و پایگاه‌ های مقاومت بسیج و بسیجیان روستاها در بخش مرکزی و چنار رود شهرستان چادگان برگزار می ‌شود.
وی اضافه کرد: نواختن زنگ انقلاب، عطر افشانی و غبار روبی قبور شهدا، مسابقات فرهنگی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انقلاب و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه‌های دهه فجر است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان خاطرنشان کرد: انتقال دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان امری ضروری است تا این نسل از جامعه با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا شوند.
وی ادامه داد: با گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان با ایجاد توطئه ‌ها سعی کرده اند تا موانعی بر سر راه انقلاب ایجاد کند و به اهداف شوم خود برسند اما با هوشیاری مردم ولایتمدار همواره با شکست مواجه شده‌ و خواهند شد.
سرهنگ پاسدار ملیانی یادآور شد: توسعه و پیشرفت های کشور موجب شده تا دشمنان از هر طریق ممکن مانع روند انقلاب شوند که نمونه بارز آن حمایت بی ‌دریغ سیاسی و مالی از اغتشاشگران، منافقان و فتنه گران اخیر بود که با هوشیاری مردم این فتنه در نطفه خاموش شد.
وی افزود: امیدواریم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان و قوای حاکم در نظام برای برطرف شدن مشکلات مردم اقدام کنند تا باعث یأس و نا امیدی دشمنان شود.
شهرستان چادگان با 32 هزار جمعیت در 110 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/ع/3011 / 2093 ** تنظیم کننده: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.