به گزارش ایرنا، روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: در این رقابت شرکت کنندگان درچهار کلاس پراید اختصاصی، پژو اختصاصی، بی پی (bp) و آزاد شرکت کردند.
در کلاس آزاد مهدی صحافی پور، کیوان صادق زاده و علی بهرامی بر سکوی نخست تا سوم ایستادند.
رقابتهای کلاس پژو 405 نیز با قهرمانی مهرداد صفری همراه بود، محسن شیروانی و محسن مقرون مفرد نیز در این بخش دوم و سوم شدند.
در کلاس پراید، محسن شیروانی، عرفان آقابابایی و لیلا پیکان پور رده های اول تا سوم را کسب کردند و در کلاسbp علی شیرزاد، ایمان زیرک و مهدی صحافی پور رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
به گفته مسئول کمیته سرعت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان خوشبختانه این دوره از مسابقات حادثه ای در برنداشت و تمام شرکت کنندگان با اختلاف کمی نسبت به هم جایگاه های قهرمانی را تصاحب کردند.
وحید حق شناس با اشاره به موضوع داوران و مربیان گفت: تیزبینی و درایت داوران در این مسابقات حساس همیشه باعث شده، شرکت کنندگان با کمترین خطا و اعتراض مسابقه را پایان دهند و این درایت باعث کاهش خطاهای منجر به برخورد می شود.
این مسابقات روز جمعه گذشته با حضور 36 ورزشکار از استان به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی، زیر نظر کمیته سرعت در محل پیست نقش جهان اصفهان برگزار شد.
6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.