'محسن حیدری' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به غیر استاندارد بودن 70 درصد از وسائل بازی های موجود در اردستان اشاره و تشریح کرد: 2 دستگاه اسباب بازی استاندارد با اعتبار افزون بر 800 میلیون ریال تا کنون خریداری و نصب شده است.
وی افزود: قراردادی برای تامین 2 دستگاه دیگر با اعتبار یک میلیارد ریال نیز بسته شده که تا پایان سال جایگزین وسائل بازی غیر استاندارد موجود خواهد شد.
شهردار اردستان بیان کرد: 6 دستگاه از اسباب بازی های غیر استاندارد نیز تا پیش از تعطیلی مدرسه ها در خرداد ماه سال آینده تعویض و در نهایت وسائل بازی غیراستاندارد چهار ساله جمع آوری و با نمونه های مجاز جایگزین می شود.
او در ادامه از افتتاح بخش دوم پارک شهرک حافظ اردستان با اعتبار افزون بر چهار میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت 25 هکتار (شامل زمین والیبال، فوتبال ساحلی، تنیس روی میز و محل بازی کودکان) اجرا شده و بخش نخست آن نیز با بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار پیش تر مورد بهره برداری قرار گرفته بود.
حیدری در ادامه افزود: پارک شهدای محله مون نیز با نصب وسائل بازی کودکان، رنگ آمیزی و نقاشی دیواری با اعتبار افزون بر 600 میلیون ریال دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.
وی همچنین از اجرای زیباسازی دیواره ها در سطح شهر زواره خبر داد و عنوان کرد: طرح کاه گل دیوارها در بافت فرسوده نیز در سه مرحله با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال، نصب چراغ های روشنایی شهرک حافظ با اعتبار 250 میلیون ریال، طرح بازسازی آسیاب آبی واقع در مجموعه پارک شهرک حافظ با اعتبار 2 میلیارد ریال از دیگر طرح های در دست اجرا می باشد.
اردستان مرکز شهرستانی به همین نام با جمعیت نزدیک به 16 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.