به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان در خطبه های نماز جمعه نایین با اشاره به سالروز بازگشت مقتدرانه بنیانگذار انقلاب اسلامی به کشوردر روز 12بهمن ماه سال 57 ، گفت: با وجود تمام موانع ، امام راحل با عزت وارد کشور شد و انقلاب اسلامی ده روز پس از ورود ایشان به پیروزی رسید.
وی ادامه داد:آنها که نسل انقلاب هستند به یاد دارند مردم ما با عشق انقلاب را در آغوش گرفتند و از حاکمیت اسلام استقبال کردند تا ولی خدا رهبر ما باشد و عدالت و قسط شکل گیرد.
وی گفت: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب همواره تذکر داده اند که مراقب خطر نفوذی ها در انقلاب باشیم یعنی آنها که دنبال زیاده خواهی بوده و درد مستضعفان و محرومان را نمی دانند نسبت به انقلاب ما نامحرم هستند.
امام جمعه موقت نایین با بیان اینکه اشرافیت، تبعیض و بی عدالتی در مقابل اسلام و انقلاب است گفت: هرکسی با هر عنوانی زیاده خواهی را باب کند در برابر انقلاب قرار گرفته و نباید آن را به پای انقلاب بگذاریم.
وی استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر عنوان کرد و گفت: در چهار دهه عمر نظام جمهوری اسلامی، هیچ دولت و حکومتی در دنیا به ایران تحمیل نشده که این یک افتخار تاریخی در تاریخ ایران است.
وی حفظ آرامش و اتحاد بین مسئولان را در این برهه از زمان در نظام جمهوری اسلامی ضروری دانست و گفت: مسئولان اجرایی با همدلی و همفکری مشکلات معیشت مردم را حل کنند.
دهقان ادامه داد: اجازه ندهید دشمن از مطالبات مردم سوء استفاده کند، کشور امروز در محاصره تبلیغاتی و رسانه ای دشمن است و باید قوی، منسجم و هماهنگ باشیم تا دشمن هیچ غلطی نتواند بکند.
وی با بیان اینکه به مطالبات باید به اندازه توجه کرد گفت: اگر به مطالبات اقتصادی کمتر از آن توجه کنیم، کشور را با مشکل مواجه کرده ایم و اگر توجه بیش از اندازه شود با سیاه نمایی قصد استکباریان را پیاده سازی خواهیم کرد.
وی آگاهی بخشی صحیح به مردم را یکی از نیازهای اصلی جامعه بیان کرد و افزود: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما نباید این زخم را بیش از حد بزرگ کنیم زیرا حقایق زیادی وجود دارد که باید در کنار زخم اقتصادی به آن توجه شود.
امام جمعه موقت نایین همچنین با تسلیت فرارسیدن ایام دهه فاطمیه گفت: امروز به توسعه فرهنگ فاطمی برای پویایی نظام و انقلاب نیازمندیم و بهترین فرصت برای تحقق این مهم ایام فاطمیه است.
شهرستان نایین با بیش ار 39 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت 7136 خبرنگار نایین حسین فرزانیان محمدی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.