به گزارش ایرنا، کریم قنبری عصر جمعه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری افزود: این باخت را می پذیریم و از هواداران عذرخواهی می کنم هرچند به آینده امیدوارم و مطئمن باشید با همفکری، همکاری و حمایت هواداران می توانیم از این شرایط خارج شویم.
وی اظهار کرد: این شرایط فقط مخصوص سپاهان نیست و در همه نفاط دنیا این اتفاقات رخ می دهد در حالی که نباید این بازی را واگذار می کردیم.
قنبری گفت: ما سعی کردیم ذهنیت بازیکنان را آماده این بازی کنیم ولی در این دیدار شرایط به گونه ای رقم خورد که امتیاز لازم گرفته نشد.
سرمربی موقت سپاهان اظهار کرد: سعی ما این بود در این دیدار بازی را کنترل کنیم و با توجه به شناختی که از فولاد داشتیم روند خوبی را طی کردیم ولی در تنها موقعیتی که روی دروازه ما به وجود آمد گل خوردیم.
وی با بیان اینکه تا زمانی که من هستم با تمام وجود سعی می کنم مشکل تیم را حل کنم اما ابتدا باید روی ذهنیت بازیکنان کار شود تا خوب دفاع کنند و بتوانیم پیروز شویم چون مسائل فنی جزئی است.
وی افزود: ما همه سپاهانی ها یک خانواده هستیم و نیاز به حمایت هواداران داریم و با وحدت ، همدلی و کمک موفقیت حاصل می شود.
وی با بیان اینکه هیچ بازی در لیگ برتر آسان نیست گفت: همه دیدارهای لیگ برتر سخت است و شرایط خاص خود را دارند امیدوارم با برنامه ریزی مقابل پرسپولیس با دست پر برگردیم.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ادامه لیگ برتر باشگاه های کشور از میهمان خود فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شکست خورد.
ت/8114/ خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.