به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در 9هزار متر مترمربع مساحت و در سه سالن نمایشگاهی با حضور 10 شرکت کننده تا 6 بهمن ماه سالجاری برپاست.
در این نمایشگاه دستاوردهای صنایع خودروسازی داخلی در بخش تولید و مونتاژ و همچنین محصولات واردکنندگان و نمایندگان خودروسازی های خارجی عرضه می شود.
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در حاشیه این نمایشگاه به ایرنا گفت: صنعت خودرو در کشور در حال پشت سر گذاشتن دوران گذاراست و آینده خوبی را پیش رو دارد.
محمد مجیری افزود: اگر دولت در مورد تعرفه های واردات خودرو برنامه ریزی و کار کارشناسی انجام دهد و بازار خودرو کشوررقابتی شود بی شک مردم قدرت انتخاب و خرید بهتر و بالاتری پیدا می کنند.
وی اضافه کرد: در یک بازار رقابتی خودروسازان داخلی نیز انگیزه ای برای پیشرفت و بالا بردن کیفیت تولیدات و خدمات خود پیدا می کنند.
مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا در نشست خبری پیش از افتتاح این نمایشگاه، گفت: هنوز خط تولید خودرو پراید متوقف نشده و حتی تعداد زیادی پیش ثبت نام برای تولید این خودرو انجام شده است.
محمدرضا حقیقی افزود: تا زمانی که خودرویی با کیفیت و قیمت خودرو پراید برای جایگزینی این خودرو در نظر گرفت نشود، همچنان تولید آن ادامه خواهد یافت.
به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان، نمایشگاه خودرو سال گذشته بیش از 30 هزار بازدید کننده داشته است.
این نمایشگاه در ساعات بازدید 15 تا 22 روزهای مذکور در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا است.
ت/ 7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.